denk ik niet,nawel huilte alquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:24 schreef Mjelleke het volgende:
De 2 die genomineerd hebben zijn nu de schijnheiligheid zelve.
Sercan en Kristofquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik val er net voor het eerst live in, maar wie zijn er nu genomineerd?
Sercan en Kristofquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Kristoff en Cerkanquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Oh ze gaan niet melden dat zij degenen zijn die genomineerd hebben? Hoe domquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, tot er nieuwe bewoners komen die alles verklappen. En dan ben je dubbel judas.
Dat zou kut zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:25 schreef JJ76 het volgende:
Ik denk nog steeds dat die 2 een geheime opdracht hebben. Als ze geheim houden tot morgen dat zij het zijn die genomineerd hebben, dan vervalt de nominatie en gaat er deze week nog niemand uit.
Oh Sercan mag nog wel even blijvenquote:
Al dagen.... Doeiiquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:26 schreef Lillfex het volgende:
Sorry Vind Sercan nu echt zich gedragen als een klein kind. Hoe vaak moet je sorry zeggen
diegene die er nu wordt uitgestemd gaat in de controle kamer, krijgt de beelden te zien van die twee die gestemd hebben en komt dan terug, fire!!quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:24 schreef Flow3r het volgende:
Hoop dat BB de filmpjes laat zien van die 2 toen ze nomineerden
mwahhh was het andersom geweest was het ook 1 groot dramaquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:26 schreef Lillfex het volgende:
Sorry Vind Sercan nu echt zich gedragen als een klein kind. Hoe vaak moet je sorry zeggen
Eens.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh Sercan mag nog wel even blijven
Ja, lijkt hij inderdaad op! Maar wie is die gast rechtsquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:27 schreef King_Merc het volgende:
Kristoff vind Ik zo,n Nigel Marven kop hebben[ afbeelding ]
Nu je het zegtquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:27 schreef King_Merc het volgende:
ik ook!quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:24 schreef Flow3r het volgende:
Hoop dat BB de filmpjes laat zien van die 2 toen ze nomineerden
Dat zou nog wel een logische verklaring zijn, want anders zou je dit toch gewoon melden. Het backfired anders keihard in je gezicht terug...quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:25 schreef JJ76 het volgende:
Ik denk nog steeds dat die 2 een geheime opdracht hebben. Als ze geheim houden tot morgen dat zij het zijn die genomineerd hebben, dan vervalt de nominatie en gaat er deze week nog niemand uit.
Hoe heet die rechtse dan?quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:27 schreef King_Merc het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, lijkt hij inderdaad op! Maar wie is die gast rechts
Er werden eerste andere genomineerden benoemd, vaagquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
mochten we niet horen
ze doen dus of er een technische storing is en daarna hoorden ze van de nominatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |