We hebben allemaal wel dingen meegemaakt die niet leuk zijn toch?quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze is wel erg open met der 70.000 gulden schuld door der ex, en ze heeft 4 zonen drie van haar eerste man en 1 van de 2de.
ze kreeg soms maar 5 gulden om boodschappen te doen van hem
Welke tussenliggende uren?quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij kan heel goed opgelet hebben bij de uitzendingen. De tussenliggende uren hebben we niet gezien, er waren geen streams.
Ik kan niet stemmen , vorig jaar ook al niet , morgen maar eens naar kijkenquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:57 schreef Benny het volgende:
Kristof vind ik een leukere bewoner. Maar van Sercan verwacht ik nog wel wat vuurwerk (icm Kitty). Lastige keuze.
Heb je een tijdstip bij benadering, ga ik even zoeken ....quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:56 schreef Poesjuh het volgende:
Nouchine high fifede Nawal eerder in de slaapkamer 1 op 1 dat ze niet genomineerd was.
Hierop vroeg Nawel of nouch het aubb....en toen soundlock en streamlock.
Ik denkkkk dat het stemmen al is uitgelekt en Nawel Nouchine vroeg erover te zwijgen.
Grace vroeg BB beter op storingen te letten want dit was niet leuk voor de bewoners....
Is pas vanaf morgenavondquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan niet stemmen , vorig jaar ook al niet , morgen maar eens naar kijken
Precies dat!! heel bepalend , en daar kan ik slecht tegenquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe zij tegen sercan deed in de uitzending
er is alleen broccoli je kunt wel koken als meer te eten is
nu wordt dat niks
dat soort dingen
uurtje geleden?quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb je een tijdstip bij benadering, ga ik even zoeken ....
Ik kan BB ook alleen maar in incognito modus kijken , terwijl ik daarvoor gewoon kon inloggen . Dus ik moet dat toch goed uitzoeken .quote:
ja vlak ernaquote:Op woensdag 5 januari 2022 23:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Thanks, maar was wel na de nominaties toch, die waren rond 2200 uur dacht ik ...
yep das zeker waarquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
We hebben allemaal wel dingen meegemaakt die niet leuk zijn toch?
Er werd geknipt en geplakt om een uitzending van te maken. Mooie voice over. Maar wat de bewoners de rest van de dag deden, of wat ze allemaal bekokstoofden of in de dbk hebben besproken, weet je niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |