quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ohhh is ie vals ?? Misschien moet ik mijn mening bijstellen dan
Vind haar niet zo knap, ze lijkt op Danielle maar dan met langer haar, hoewel Danielle leuker wasquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat Vera ook niet echt opvalt tot nu toe. Ja met knapheid maar hoor weinig van haar. Misschien is dat overdag anders.
Ik kan dat niet bekijkenquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:48 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Sorry, Nick van de vorige BB benoemt net in de live dat Thomas van de vorige BB de spellen van nu mee verzint. Hij werkt dus voor BB nu. En Liese zegt inderdaad dat Sercan een vriend van haar is
quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:49 schreef lexkov het volgende:
Op instagram staat dat er zo live op stream bekend word wie er genomineerd zijn!
preciesquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:50 schreef engine het volgende:
Een streamlock okay maar dat geluid moeten ze echt wat aan doen. Mute dan gewoon.
maar somige geloofen het niet, maar de 5 ex bewohner nick, nomi,lies, omquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:48 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Sorry, Nick van de vorige BB benoemt net in de live dat Thomas van de vorige BB de spellen van nu mee verzint. Hij werkt dus voor BB nu. En Liese zegt inderdaad dat Sercan een vriend van haar is
ik vind haar ook niet super knap. tussen die 16.000 aanmeldingen zat vast iets betersquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vind haar niet zo knap, ze lijkt op Danielle maar dan met langer haar, hoewel Danielle leuker was![]()
Dit is een saaie muts
Dat zou niet een al te slimme zet zijn voor de kijkcijfers.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:49 schreef lexkov het volgende:
Op instagram staat dat er zo live op stream bekend word wie er genomineerd zijn!
Daar ga ik mijn trommelvliezen niet voor opofferen hoorquote:
e wachten afquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:52 schreef thomas19844 het volgende:
[..]
Dat zou niet een al te slimme zet zijn voor de kijkcijfers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja, dat is een foto van mezelf hahahaquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:53 schreef greysbones het volgende:
w
[..]
e wachten af
is dat nu een foto van jezelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |