abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 januari 2022 @ 22:38:37 #301
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203055808
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 22:34 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ja dat hebben we gezien ja "NEE GEEN TWEESTROMENSAMENLEVING" (terecht!) tot dat de grijze golf geprikt was. Toen wisten ze niet hoe snel ze bewijsjes moesten eisen. Nee, ik geloof daar niet meer in. Op generatieniveau tonen die lui geen solidariteit, dat neemt niet weg dat er uiteraard op individueel niveau best een ander beeld kan zijn.
Mijn ervaring is geheel anders. Integendeel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203055810
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 22:34 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ja dat hebben we gezien ja "NEE GEEN TWEESTROMENSAMENLEVING" (terecht!) tot dat de grijze golf geprikt was. Toen wisten ze niet hoe snel ze bewijsjes moesten eisen. Nee, ik geloof daar niet meer in. Op generatieniveau tonen die lui geen solidariteit, dat neemt niet weg dat er uiteraard op individueel niveau best een ander beeld kan zijn.
Inmiddels is er gewoonweg geen solidariteit meer, ongeacht of 't tussen leeftijdsgroepen is of niet. Ouderen wilden afgelopen zomer en masse met de caravan weg toen ze hun tweede vaccinatie hadden, 30ers wilden pas geleden 'ZSM' hun booster om op skivakantie naar Oostenrijk te gaan, ga zo maar door.

Ik denk dat de solidariteit tussen mensen wel voorbij zijn houdbaarheidsdatum is.
  Moderator woensdag 5 januari 2022 @ 22:40:31 #303
236264 crew  capricia
pi_203055837
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 22:28 schreef chratnox het volgende:

[..]
Als onderdeel van het vedrag van Lissabon hebben Europese lidstaten er toch voor gekozen om aan de Europese 'regels' rondom mensenrechten e.d. te voldoen? EVRM en het 'Handvest' voor veilige werkomgeving en dergelijken?
De EU is lid van het EVRM.
Het staat iedereen vrij een zaak aan te spannen. Maar het is niet zo dat de EU hier zelf recht in spreekt.

Volgens mij is dit in NL bijv gewoon onze eigen Hoge Raad waar je naar toe kunt.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')