SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursustoetsding gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Ik even douchen en dan ook in bedquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga zo een rondje lopen en kruip dan lekker mijn bedje in.
In theorie zou ik dit ook moeten doen. Hoe sleep ik precies mijn body van de bank af?quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat is altijd weer een uitdagingquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In theorie zou ik dit ook moeten doen. Hoe sleep ik precies mijn body van de bank af?
Ik moet zo eerst buufje nog even vragen om mijn scheepslading smurfbroeken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Hier is het music night geloof ik, dus niet echt een afgerond einde van het een of anderquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is altijd weer een uitdagingIk moet van mezelf na deze aflevering.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is altijd weer een uitdagingIk moet van mezelf na deze aflevering.
Smooth hoorquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moet zo eerst buufje nog even vragen om mijn scheepslading smurfbroeken.
Ik ben blij dat ik nog leef, in de avond.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:03 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben echt een avondmens, ben altijd wel fit, energiek en vrolijk met desnoods vroeg wakker worden, zeker als de plicht roept maar gedurende de dag ga ik dan als het kan op de automatische piloot en als de avond valt kan wil ik dansen, feesten, liefhebben, genieten, paren, drinken, eten en filosofeerkwebbelen.
Kut is dat he… Ik kan ook de halve dag in zombie-modus staan en dan rond een uur of half 10 energie voor 20quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:03 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben echt een avondmens, ben altijd wel fit, energiek en vrolijk met desnoods vroeg wakker worden, zeker als de plicht roept maar gedurende de dag ga ik dan als het kan op de automatische piloot en als de avond valt kan wil ik dansen, feesten, liefhebben, genieten, paren, drinken, eten en filosofeerkwebbelen.
Soort opluchting of berusting?quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nog leef, in de avond.
Combi van beiden?quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort opluchting of berusting?
Ja als mijn piek rond het middaguur had gelegen was ik nu The Dutch Elon Musk maar helaasquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kut is dat he… Ik kan ook de halve dag in zombie-modus staan en dan rond een uur of half 10 energie voor 20
Ik had altijd een collega waarmee ik op kantoor om een uur of half 5 nog ff lekker mee ging pieken. Rest pakte dan lekker de spulletjes bijna in en dan gingen wij nog even vol hyper wat casusjes oplossen op full speedquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als mijn piek rond het middaguur had gelegen was ik nu The Dutch Elon Musk maar helaas
quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nog leef, in de avond.
Half vijf is wel de tijd dat ik meestal alleen nog maar glurp, zebbiezebbie of gwoerp kan uitbrengen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had altijd een collega waarmee ik op kantoor om een uur of half 5 nog ff lekker mee ging pieken. Rest pakte dan lekker de spulletjes bijna in en dan gingen wij nog even vol hyper wat casusjes oplossen op full speed
Hap hap hap, alles opquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Take it easy, take a kiwi or a banana.
Dan besluit ik ineens de koelkast schoon te maken ofzo.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kut is dat he… Ik kan ook de halve dag in zombie-modus staan en dan rond een uur of half 10 energie voor 20
Ik pak dan meestal een bak koffie en krijg dan binnen een uur meer werk af dan de vier uur daarvoorquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Half vijf is wel de tijd dat ik meestal alleen nog maar glurp, zebbiezebbie of gwoerp kan uitbrengen.
Als ik 's ochtends heel goed bezig ben dan stort ik om vier uur in.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik pak dan meestal een bak koffie en krijg dan binnen een uur meer werk af dan de vier uur daarvoor
Ik heb dan altijd hele goede plannen voor de dag erna… plannen vooral dus.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan besluit ik ineens de koelkast schoon te maken ofzo.
O Jaquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb dan altijd hele goede plannen voor de dag erna… plannen vooral dus.
Dat is toch een ander ritme, ik maak mijn meters vooral in de late ochtend na een paar bakken sterke koffie en ga dan het liefst aan het vegeteren tot de wijn en het zachte warme vlees roept.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik pak dan meestal een bak koffie en krijg dan binnen een uur meer werk af dan de vier uur daarvoor
is vegeteren smurfen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is toch een ander ritme, ik maak mijn meters vooral in de late ochtend na een paar bakken sterke koffie en ga dan het liefst aan het vegeteren tot de wijn en het zachte warme vlees roept.
Met onuitgevoerde plannetjes kun je jezelf een leven lang verkneukelen op plannetjesquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb dan altijd hele goede plannen voor de dag erna… plannen vooral dus.
Tot een uur of 10 ben ik soort van half dood inclusief bijbehorend grafhumeurquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is toch een ander ritme, ik maak mijn meters vooral in de late ochtend na een paar bakken sterke koffie en ga dan het liefst aan het vegeteren tot de wijn en het zachte warme vlees roept.
Die andere speelde een van de artsen in MASHquote:
begrijp een ochtendhumeur nooitquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tot een uur of 10 ben ik soort van half dood inclusief bijbehorend grafhumeur
Nee helaas, net doen alsof ik drukdrukdruk ben en belangrijk maar dat kost nog net iets teveel energie op het smurfen te mogen noemen.quote:
Deze hou ik er maar in geloof ikquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met onuitgevoerde plannetjes kun je jezelf een leven lang verkneukelen op plannetjes
hmmquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee helaas, net doen alsof ik drukdrukdruk ben en belangrijk maar dat kost nog net iets teveel energie op het smurfen te mogen noemen.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil een cursus bloemschikken doen.
quote:
Ik ook niet echt hoor, ik ben sowieso nooit echt humeurig alhoewel ik wel zo vals als een bergleeuw kan zijn.quote:
Gewoon niet tegen mij praten dan is er niks aan de hand. Ook niet voor mij voeten gaan lopen of dingen gaan doen die ik net wilde gaan doenquote:
Zo herkenbaar, ditquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gewoon niet tegen mij praten dan is er niks aan de hand. Ook niet voor mij voeten gaan lopen of dingen gaan doen die ik net wilde gaan doen
Dit lezen alleen al maakt me uitgeputquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:03 schreef UitStraling het volgende:
Oeh ik wel schilderen, saxofoon leren spelen, piano leren spelen en beeldhouwen of zoquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil een cursus bloemschikken doen.
Als een soort half slapende labrador?quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo herkenbaar, dit![]()
Ik ben niet chagrijnig, maar mij gewoon met rust laten en koffie geven
Maak daar maar een capibara vanquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een soort half slapende labrador?
Ditquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo herkenbaar, dit![]()
Ik ben niet chagrijnig, maar mij gewoon met rust laten en koffie geven
Chupacabraquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maak daar maar een capibara van
Ja maar andersom snap ik ochtendmensen dan weer niet omdat mijn persoonlijke top 1000 mooiste momentjes in mijn leven voor 95 procent zich in de avonduren afspelen, die 5 procent is ook wel vet hoor maar dat hoeft niet zo vaak.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit lezen alleen al maakt me uitgeput
Als mensen domme dingen gaan zeggen, wel ja.quote:
ja das toch raarquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gewoon niet tegen mij praten dan is er niks aan de hand. Ook niet voor mij voeten gaan lopen of dingen gaan doen die ik net wilde gaan doen
Gelukkig zeg ik die nooitquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als mensen domme dingen gaan zeggen, wel ja.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maak daar maar een capibara van
Mijn beeldmateriaal is uitgelekt.quote:
Gelukkig maarquote:
Must eat that, cannot, ok try again, sit still you nice hapje, ok try again, fuck I will eat ya.quote:
Proeverijquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Proeverij![]()
![]()
Ik vind die knoflookworst echt superlekker
De mijne kwam vandaag binnenquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Proeverij![]()
![]()
Ik vind die knoflookworst echt superlekker
Gewoon je adem inhouden en niet bewegen dan zijn we de beste vrienden ‘s ochtendsquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das toch raar
Als je niet irritant bent heb ik echt geen last van ej in de ochtend.
Domme mensen zijn wel irritant ja.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kan niet zoveel met domme mensen die domme vragen stellen. Of ze dat nu 's morgens of 's avonds doen maakt niets uit.
Nu ook weer een contractor die makkelijk 10K per maand krijgt en in een eenvoudig project helemaal onderuit geschoffeld wordt.
Waarom ben jij dan niet die contractor?quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kan niet zoveel met domme mensen die domme vragen stellen. Of ze dat nu 's morgens of 's avonds doen maakt niets uit.
Nu ook weer een contractor die makkelijk 10K per maand krijgt en in een eenvoudig project helemaal onderuit geschoffeld wordt.
ik ben zoals die pelicaan sochtendsquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn beeldmateriaal is uitgelekt.
quote:
quote:
Dit is wel leukquote:Je bestelling komt bij mij binnen, wanneer je bestelling betaald is wordt er een pakbon gemaakt en verzonden naar Drents Bakkie. Dit is een koffiebranderij waar zoveel mogelijk werk gecreëerd wordt voor mensen met een afstand, betaald werk welteverstaan. Naast het branden, verpakken en verzenden van koffie worden hier dus ook droge worsten ingepakt en verzonden voor Worst Worst Worst, oftewel, voor jou, als liefhebber en klant.
Ik ben niet eetbaarquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben zoals die pelicaan sochtends
[ afbeelding ]
Miereneters eten ook zure mieren dus voor elk levend beestje is er wel een tafeltje gedekt met zijn lichaam als hoofdgerecht in de natuurquote:
Omdat ik geen ambitie heb om naar bepaalde gebieden op de wereld te reizen en ander werk heb dat ik nu een stuk leuker vind.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom ben jij dan niet die contractor?
Ik heb één van mijn beste vrienden onbewust aan een baan geholpen daar.quote:
quote:
Dat is zo leip.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ooit vechtende giraffes gezien?
Welk dier zou eigenlijk het liefste mensen eten/lusten?quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Miereneters eten ook zure mieren dus voor elk levend beestje is er wel een tafeltje gedekt met zijn lichaam als hoofdgerecht in de natuur
Kamelen en dromedarissen eten cactussen, dus ja.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Miereneters eten ook zure mieren dus voor elk levend beestje is er wel een tafeltje gedekt met zijn lichaam als hoofdgerecht in de natuur
Niceeeequote:Op woensdag 5 januari 2022 20:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb één van mijn beste vrienden onbewust aan een baan geholpen daar.
Er zit een stroopwafel bijquote:
Die twee Tsavo maanloze leeuwen denk ik.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Welk dier zou eigenlijk het liefste mensen eten/lusten?
Maar hij pakt geen droge worsten in haha. Heeft hij geen tijd voor.quote:
Ijsberen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wtf, ik wil ook een stroopwafelquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:39 schreef bitterbal het volgende:
maar gelukkig is het niet zonder gevolgen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kamelen en dromedarissen eten cactussen, dus ja.
Zet ze B-G voor en ze rennen al schuimbekkende de woestijn in.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kamelen en dromedarissen eten cactussen, dus ja.
Muggenquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Fuck zeg, die hebben er wel wat opgevrotenquote:
Misschien krijg je dat ook welquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wtf, ik wil ook een stroopwafel
Nee dat verhaal gaat nog steeds in het groot rond in Kenya en toen ik toch bezig was met de ambassadeursdochter vond ik dit ook wel erg boeiend.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Fuck zeg, die hebben er wel wat opgevroten![]()
Jij hebt je dit ook afgevraagd en vervolgens gegoogled?
Maar denkt een mug ook echt ‘een mens heeft het lekkerste bloed’ of lust die ook gewoon net zo goed koe, schaap of katquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Muggen
https://www.metronieuws.n(...)en-de-meeste-mensen/
quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Zet ze B-G voor en ze rennen al schuimbekkende de woestijn in.
Ik mag het hopenquote:
jaquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ooit vechtende giraffes gezien?
denk ijsberenquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De muggen hadden altijd liever mij dan de kat. Just sayin'.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar denkt een mug ook echt ‘een mens heeft het lekkerste bloed’ of lust die ook gewoon net zo goed koe, schaap of kat
Ja zo zijn we lekker bezig met z'n allenquote:De achterban van de oud-president probeert zo veel mogelijk zetels in kiescommissies te bezetten, waar ze verkiezingsuitslagen ongeldig kunnen verklaren.
En hebben de leeuwen je geroken?quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:53 schreef bitterbal het volgende:
Heb een keer zon bushwalk gedaan in het krugerpark en paar min. voordat we uit de auto stapte om te gaan lopen zijn we langs een paar leeuwen gereden. Dus ik wilde eigenlijk niet meer echt uitstappenMaar die rangers zeggen dat leeuwen en zo je eigenlijk liever uit de weg gaan als ze je ruiken.
En bij ijsberen zie je altijd dat ze je bewust proberen op te eten
Er was ooit in de Aardse geschiedenis en evolutie een fauna die het niet nodig had om andere dieren op te vreten om zelf te kunnen overleven, hoeveel mooier zou dat geweest zijn als dat pad gevolgd zou zijn.quote:
Sinds wanneer boeit het wat er in een derde wereldland gebeurd?quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Losers gonna lose: https://nos.nl/artikel/24(...)e-naar-lokaal-niveau
[..]
Ja zo zijn we lekker bezig met z'n allen
Ik ben ook degene die ze erg lekker vinden. Teken ook, maar dat vind ik echt walgelijkquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De muggen hadden altijd liever mij dan de kat. Just sayin'.
Maar ja.. die Eva he..quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er was ooit in de Aardse geschiedenis en evolutie een fauna die het niet nodig had om andere dieren op te vreten om zelf te kunnen overleven, hoeveel mooier zou dat geweest zijn als dat pad gevolgd zou zijn.
Toekjequote:Op woensdag 5 januari 2022 20:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
Sinds wanneer boeit het wat er in een derde wereldland gebeurd?
* maakt kotsgeluidquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben ook degene die ze erg lekker vinden. Teken ook, maar dat vind ik echt walgelijk
Las dit weekend een stuk over het mogelijke einde aan de democratie in de VS mocht trump weer Prez wordenquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Losers gonna lose: https://nos.nl/artikel/24(...)e-naar-lokaal-niveau
[..]
Ja zo zijn we lekker bezig met z'n allen
Nou ja de hele wereld schijnt het nogal belangrijk te vinden wat daar gebeurt. En zij zelf ook.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
Sinds wanneer boeit het wat er in een derde wereldland gebeurd?
Dat denk ik want we hebben nog geen wilde insect gezienquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En hebben de leeuwen je geroken?
saai leven wel.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er was ooit in de Aardse geschiedenis en evolutie een fauna die het niet nodig had om andere dieren op te vreten om zelf te kunnen overleven, hoeveel mooier zou dat geweest zijn als dat pad gevolgd zou zijn.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Er was eens een BAL die wou pitten;
dus riep om een pic van een kitten;
maar Grmbl zei NEE,
ik doe niet meer mee,
nu staat zijn hoofd bij bal te schitt'ren
LALALALALAAAAAAAALA
quote:
De wereld is gek.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja de hele wereld schijnt het nogal belangrijk te vinden wat daar gebeurt. En zij zelf ook.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die andere speelde een van de artsen in MASH![]()
![]()
![]()
Liepen we nog in de blote kont in het paradijs denk ik?quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet cavia-Eva.quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Er was eens een BAL die wou pitten;
dus riep om een pic van een kitten;
maar Grmbl zei NEE,
ik doe niet meer mee,
nu staat zijn hoofd bij bal te schitt'ren
LALALALALAAAAAAAALA
Proeverij weer.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mag het hopen
Welke worsten heb jij besteld?
quote:
Na 2 jaar nog steeds geen coronaquote:
Alleen maar knollen, wortelen en rare bessen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
saai leven wel.
geen sushi,zallum,varkie,makreel,spek
Gefeliciteerd! moet je er nog veel aan doen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
Na 2 jaar nog steeds geen corona
Maar verder wel goed hoor. Ben sinds 2 maanden wat verder bij je vandaan gaan wonen. Maar heb nu wel een koophuis met 25m2 meer ruimte
Zoenen kanen. 1+1 bij hallllooooo jumboooooquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga lekker kokosyoghurt nassen, met 50 bananen en 5 kiwi's
Met dr appelquote:
Kiwiquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga lekker kokosyoghurt nassen, met 50 bananen en 5 kiwi's
quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zoenen kanen. 1+1 bij hallllooooo jumbooooo
Viesdik
Ieuwrl vitamientjesquote:
Het is het verschil tussen de keuze om een rode panda op te eten of zelf te sterven.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
saai leven wel.
geen sushi,zallum,varkie,makreel,spek
Ehm ik denk de boer. Of de knoflook.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Welke vind jij het lekkerste? Of geen voorkeur?
Ok, ik ben te laat geboren.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Liepen we nog in de blote kont in het paradijs denk ik?
Vitamientjes zijn voor de kindjesquote:
Hirlakquote:
Ben ik nogquote:
Nee, maar wel op chocolade met een schuimige zoete binnenkantquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Val jij nu ook al op dikke lippen?
Ja maar McDonalds, pannenkoeken en chocolade hebben dat wat minder boeiend gemaakt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben we daar sauna’s, naturistencampings en het naaktstrand voor uitgevonden
Een rode panda zou ik nooit etenquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is het verschil tussen de keuze om een rode panda op te eten of zelf te sterven.
quote:
Ergste is wel gedaan nu. We gaan alleen wel sparen nu voor een dakopbouw, andere keuken en andere badkamer maar wat er nu in de keuken en badkamer zit kan zeker nog paar jaar mee. Is alleen niet onze smaak.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! moet je er nog veel aan doen?
corona tijden. Ik herken hetquote:
Tijd en zwaartekracht ookquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar McDonalds, pannenkoeken en chocolade hebben dat wat minder boeiend gemaakt.
negerlullen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar wel op chocolade met een schuimige zoete binnenkant
Lekker bakjequote:Op woensdag 5 januari 2022 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe was je dolce gusto? [ afbeelding ]
Ik heb dit nooit gespaard geloof ik. Wat kan je er mee?quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb voor 600 euro aan optimelpunten
Oke. Leuk voor julliequote:Op woensdag 5 januari 2022 21:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ergste is wel gedaan nu. We gaan alleen wel sparen nu voor een dakopbouw, andere keuken en andere badkamer maar wat er nu in de keuken en badkamer zit kan zeker nog paar jaar mee. Is alleen niet onze smaak.
[..]
corona tijden. Ik herken het
Welke koffie heb je?quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker bakjeWe hebben ook Nesquick, maar ik vind dat een beetje te waterig of zo.. het was wel oke met wat slagroom erop
Seks is best leuk zolang het niet Jabba the Hutt, mensen met zakjes op hun buik, je moeder of Helene Fischer betreft.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tijd en zwaartekracht ook![]()
Misschien ergens een swaffelhoeve openen waar je alleen naar binnen komt met een BMI check, sportpas en vetmeting?
Korting op verschillende dingen zoals Woodwick kaarsen, kortingsvouchers voor o.a. Philips en korting op uitjes, bios en echt van allesquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb dit nooit gespaard geloof ik. Wat kan je er mee?
Alleen maar omdat je 1.50m bentquote:
Starbucks koffiequote:Op woensdag 5 januari 2022 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Welke koffie heb je?
Hmm ja, die Nesquick heb ik ook naar gekeken, maar dat durfde ik niet aan
heeft gewoon niets met koffie te maken. Het heet zelfs geen koffiequote:Op woensdag 5 januari 2022 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Starbucks koffieLatte macchiato
Vind ik lekker, want kinderkoffie
Pas maar op dat ik niet je enkels doorknaagquote:
Hoe spaar ik dit? Optimel staat toch altijd wel in de koelkastquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Korting op verschillende dingen zoals Woodwick kaarsen, kortingsvouchers voor o.a. Philips en korting op uitjes, bios en echt van alles
Ik wil het ook, dus dan is het niet kutquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:16 schreef UitStraling het volgende:
Optimelpunten, klinkt echt wel kutter dan kut of zo
Tena Lady-kortingskaartquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:16 schreef UitStraling het volgende:
Optimelpunten, klinkt echt wel kutter dan kut of zo
Echte mannen knauwen koffiebonenquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heeft gewoon niets met koffie te maken. Het heet zelfs geen koffie
quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Starbucks koffieLatte macchiato
Vind ik lekker, want kinderkoffie
Die Nesquick kan ik niet aanraden, helaas.
Het is ok.. en drinkbaar
Done thatquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echte mannen knauwen koffiebonen
Als jij het iets vind dan ik natuurlijk ookquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil het ook, dus dan is het niet kut
https://www.eurosparen.nl/quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe spaar ik dit? Optimel staat toch altijd wel in de koelkast
Ik zei toch: kinderkoffie.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heeft gewoon niets met koffie te maken. Het heet zelfs geen koffie
© naardepreutprater ™quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als jij het iets vind dan ik natuurlijk ook
Atta boy! Aan de voet!quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als jij het iets vind dan ik natuurlijk ook
We hebben nu ook Perla en nog meer koffie, dus ik kan experimenterenquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Starbucks heb ik ook geprobeerd. Uiteindelijk vond ik de koffie van Dolce Gusto zelf net iets lekkerder.
Klinkt als van die garagechocomel
De cappuccino van Perla was heel viesquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We hebben nu ook Perla en nog meer koffie, dus ik kan experimenteren
Dat ijs is wel goddelijkquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja op Italiaans Amarana kersenijs
quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De cappuccino van Perla was heel vies
Zalando cadeaubonquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
https://www.eurosparen.nl/
D.m.v. die Optimelcodes die op het pak staan en dan invoeren op de site.
De punten staan ook op boter of slagroom (van Campina)
quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Oh, dan moet ik die maar aan schoonva voeren
quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zalando cadeaubon![]()
Maar wat een gedoe, kunnen ze niet even een app verzinnen waar je de streepjescode mee kunt scannen?
Hadden ze, maar nu niet meer :/quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wel verdorie, doet de app van Optimel het niet meer
Schooiers
Sorry wat? Het heet geen koffiequote:Op woensdag 5 januari 2022 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zei toch: kinderkoffie.
Lezen
Zijn wel normale bonen, niet van die uitgepoepte?quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:23 schreef Toekito het volgende:
Ik heb trouwens voor kerst speciale koffiebonen gekregen. Is weer eens wat anders.
Het eerste dat ik zie is een vrouw die haar naakte oksel aan het föhnen is.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Joe, fijne avond.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sorry wat? Het heet geen koffieJij noemt het kinderKOFFIE als ik het goed gelezen heb
* kliktquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het eerste dat ik zie is een vrouw die haar naakte oksel aan het föhnen is.
"Spaar geen optimelpunten"quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het eerste dat ik zie is een vrouw die haar naakte oksel aan het föhnen is.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik niet je enkels doorknaag
Hoezo heet dit gifje baby yoda?quote:
nee geen hele dure fancy shizzle bonenquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zijn wel normale bonen, niet van die uitgepoepte?
quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ook, maar ik bedoelde eigenlijk viezeschoonvabakkies.
Krijg je dan je eigen veldje meteen voor een bouwwerk naar keuze?quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is Madurodam 21,50 entree? Wtf.
Ik ben echt te lui om zoiets consequent in te voerenquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Hadden ze, maar nu niet meer :/
Het werkt nu alquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]ohhh, ja hij komt niet meer zo vaak langs, dus dat scheelt
Hmmmm, zou betalen dan.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
Krijg je dan je eigen veldje meteen voor een bouwwerk naar keuze?
Hehe, dit is perfect voor mijn blauwe kantquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben echt te lui om zoiets consequent in te voeren
Goed he!quote:
Ik las nederig en je bent en blijft een nerdquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:28 schreef UitStraling het volgende:
Zal ik iets nerderigs zeggen ook al ben ik geen nerd?
please doquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:28 schreef UitStraling het volgende:
01001001 01101011 00100000 01101000 01100101 01100101 01110100 00100000 01100101 01101001 01100111 01100101 01101110 01101100 01101001 01101010 01101011 00100000 01101000 01100101 01101110 01101011quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:28 schreef UitStraling het volgende:
Weet ik nietquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo heet dit gifje baby yoda?
Geen orakel dusquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las nederig en je bent en blijft een nerd
Die evil dark Wookiee in The Book of Boba Fett is echt te vetquote:
Ik weet niet welke kleur ik benquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hehe, dit is perfect voor mijn blauwe kant
ook op pakken chocomelkquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk eens verlofquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
01001001 01101011 00100000 01101000 01100101 01100101 01110100 00100000 01100101 01101001 01100111 01100101 01101110 01101100 01101001 01101010 01101011 00100000 01101000 01100101 01101110 01101011
?
Nerdquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Die evil dark Wookiee in The Book of Boba Fett is echt te vet
Helaasquote:
omdat je zonodig een merk mot hebbenquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
https://www.adidas.nl/article/GX2983.html
Hoezo is dit 140 euro ?
En kaasquote:
Omdat genoeg beige meisjes dit tof vinden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo is dit 140 euro ?
Op klompen hardlopen is wat minder comfortabel.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo is dit 140 euro ?
Wat een bananen modelquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo is dit 140 euro ?
quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat genoeg beige meisjes dit tof vinden.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:33 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat je zonodig een merk mot hebben
Ik presenteer u: de heren van het Fok! Forum.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op klompen hardlopen is wat minder comfortabel.
Ja, ik vind dit ook niet echt mooiquote:
quote:
wij kunnen er niks aan doen dat vrouwen vreemde besluiten nemenquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik presenteer u: de heren van het Fok! Forum.
Wat ik je vertel klopt wel anders.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik presenteer u: de heren van het Fok! Forum.
Ik loop nog wat achter met star wars geloof ikquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Die evil dark Wookiee in The Book of Boba Fett is echt te vet
Ik heb wel jubeltenen dus ze zouden me wel passen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik vind dit ook niet echt mooi
Jubeltenen en amandelstenen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel jubeltenen dus ze zouden me wel passen.
De meeste vrouwen lopen wat achter voor US, daarna zijn ze een beetje bij, beetje.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik loop nog wat achter met star wars geloof ik
quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het een binaire liefdesverklaring?
iK heB geEn AmaNdelStenEn.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jubeltenen en amandelstenen.
Je bent wel echt een catch![]()
Deze verdient 2quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De meeste vrouwen lopen wat achter voor US, daarna zijn ze een beetje bij, beetje.
Milner, dacht ikquote:
Weet je het zeker?quote:
Die combinatie is gewoon dodelijkquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jubeltenen is ook niet normaal trouwens
Nog nooit afgewezen daaromquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jubeltenen is ook niet normaal trouwens
Vallen er nu wat steentjes uit je mond?quote:
Tanden poetsen of zo en af en toe wat whisky drinken?quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat kun je daar tegen doen eigenlijk?
We vragen het de expertquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat kun je daar tegen doen eigenlijk?
quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vallen er nu wat steentjes uit je mond?
Dat was bij mijn neefje.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vallen er nu wat steentjes uit je mond?
Oh ja, maar hij heeft geen AmanDelSteNen!quote:
quote:
Geef je neefje maar weer de schuldquote:
Oeh… ik hou van leuksquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat leuks gezien om te kopen en moet natuurlijk weer de hoofdprijs kosten
wat dan?quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
* Popcorntquote:
Deel hetquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja das een mooi filmpjequote:Op woensdag 5 januari 2022 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog even een feelgood filmpje danBBC-reporter staat in 2015 op straat in Liverpool, random bejaarden te interviewen. Of ze zich nog iets van de bekerwedstrijd Liverpool - Everton uit 1967 herinneren. Komt ie deze man tegen
![]()
Was dit ook het boot neefje?quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Geef je neefje maar weer de schuld
Arm neefje van US
Ja én de vriendin uit het Oostblok -neefjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |