SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursustoetsding gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Ik even douchen en dan ook in bedquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga zo een rondje lopen en kruip dan lekker mijn bedje in.
In theorie zou ik dit ook moeten doen. Hoe sleep ik precies mijn body van de bank af?quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat is altijd weer een uitdagingquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In theorie zou ik dit ook moeten doen. Hoe sleep ik precies mijn body van de bank af?
Ik moet zo eerst buufje nog even vragen om mijn scheepslading smurfbroeken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Hier is het music night geloof ik, dus niet echt een afgerond einde van het een of anderquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is altijd weer een uitdagingIk moet van mezelf na deze aflevering.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is altijd weer een uitdagingIk moet van mezelf na deze aflevering.
Smooth hoorquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moet zo eerst buufje nog even vragen om mijn scheepslading smurfbroeken.
Ik ben blij dat ik nog leef, in de avond.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:03 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben echt een avondmens, ben altijd wel fit, energiek en vrolijk met desnoods vroeg wakker worden, zeker als de plicht roept maar gedurende de dag ga ik dan als het kan op de automatische piloot en als de avond valt kan wil ik dansen, feesten, liefhebben, genieten, paren, drinken, eten en filosofeerkwebbelen.
Kut is dat he… Ik kan ook de halve dag in zombie-modus staan en dan rond een uur of half 10 energie voor 20quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:03 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben echt een avondmens, ben altijd wel fit, energiek en vrolijk met desnoods vroeg wakker worden, zeker als de plicht roept maar gedurende de dag ga ik dan als het kan op de automatische piloot en als de avond valt kan wil ik dansen, feesten, liefhebben, genieten, paren, drinken, eten en filosofeerkwebbelen.
Soort opluchting of berusting?quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nog leef, in de avond.
Combi van beiden?quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort opluchting of berusting?
Ja als mijn piek rond het middaguur had gelegen was ik nu The Dutch Elon Musk maar helaasquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kut is dat he… Ik kan ook de halve dag in zombie-modus staan en dan rond een uur of half 10 energie voor 20
Ik had altijd een collega waarmee ik op kantoor om een uur of half 5 nog ff lekker mee ging pieken. Rest pakte dan lekker de spulletjes bijna in en dan gingen wij nog even vol hyper wat casusjes oplossen op full speedquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als mijn piek rond het middaguur had gelegen was ik nu The Dutch Elon Musk maar helaas
quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nog leef, in de avond.
Half vijf is wel de tijd dat ik meestal alleen nog maar glurp, zebbiezebbie of gwoerp kan uitbrengen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had altijd een collega waarmee ik op kantoor om een uur of half 5 nog ff lekker mee ging pieken. Rest pakte dan lekker de spulletjes bijna in en dan gingen wij nog even vol hyper wat casusjes oplossen op full speed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |