Geelquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Rood? Geel? Groen? Punt?
Ooohhh die is mooiquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:19 schreef Domnivoor het volgende:
Laat ik ook kleur bekennen. Mijn favoriete kleuren zijn echte kleuren.
Ja, heerlijk om naar te luisteren.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ooohhh die is mooiSowieso veel van die covers van Eva Cassidy, zij heeft zo'n mooie stem
Wat vind jij haar mooiste nummer?quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ooohhh die is mooiSowieso veel van die covers van Eva Cassidy, zij heeft zo'n mooie stem
Ik vind van haar Somewhere Over the Rainbow, Autumn Leaves, You Take My Breath Away en I Know You By Heartquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat vind jij haar mooiste nummer?
Vijf?quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Zwarte koffie met bruine rum in een witte mok met een zilveren lepeltje.
Rara hoeveel kleuren heb ik nu genoemd?
quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vijf?
Koffie kan je ook als kleur rekenen
Of wordt zilver niet als kleur gerekend omdat het naar het materiaal verwijst?quote:
lauwquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of wordt zilver niet als kleur gerekend omdat het naar het materiaal verwijst?
Koffie ook niet als kleur?quote:
Koffie meerekenen keur ik goedquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Koffie ook niet als kleur?![]()
Dus dan hebben we drie kleuren
quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind van haar Somewhere Over the Rainbow, Autumn Leaves, You Take My Breath Away en I Know You By Heart
DIe is ook prachtigquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Fields of Gold vind ik ook mooi. Die heb ik ooit gezongen bij zangles.
Oh dat is wel heel toevallig. Mocht je bladmuziek zoeken: ik heb een mooie meerstemmige versie.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
DIe is ook prachtig, maar heb ik te vaak gehoord
Die staat geheel toevallig - no kidding - ook in mijn lijst bij zangles om nog een keer te zingenMaar die is nog niet voorbijgekomen
Ja, in mijn studententijd. Veel opgetreden ook.quote:Wist helemaal niet dat jij ook zangles hebt/had trouwens!
Oeh interessant! Ik heb daar ook wel eens meerstemmige lessen samen met dan iemand andersquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel toevallig. Mocht je bladmuziek zoeken: ik heb een mooie meerstemmige versie.
Optreden zelfs, netjesquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:14 schreef Domnivoor het volgende:
Ja, in mijn studententijd. Veel opgetreden ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |