Beetje ongepolijst, heerlijkquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:33 schreef NoCigar het volgende:
'Kijk, ik zie er best leuk uit, laat ik eens iets debiels met mijn neus doen'
Dat was toch een heerlijke slettebak destijdsquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:36 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze over een paar jaar Amanda Balk is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ligt aan de instanties zelf
quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:36 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Dat was toch een heerlijke slettebak destijdsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anonieme razernist
quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:36 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Dat was toch een heerlijke slettebak destijdsIk ben keihard in mijn motherfucking oog geslagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |