Laf antwoord.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga niet in op een persoonlijke sneer. Als user @:lenny_leonard zich geroepen voelt om te klagen over het modden in VBL kan hij in de FB terecht
Goed bezig makker. Hier wordt het de patatzaak. En dat op een woensdag.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Ik geen trek, walgelijk wat zich hier vanmiddag ontvouwt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Link?quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:05 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben echt onwijs aan het genieten van de twitterpagina van PSV. Volgens mij hebben ze M@r@d0n@ binnengehaald.
Velderwtjes met biefstukquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik praat niet met de blauw.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou dat valt best mee geloof ik maar ze kunnen beter wat meer mensjes aannemen op de sociale afdeling.quote:
Ruig.quote:
Ik vind het jammer dat Lenny stopt. Een verschil van inzicht dat leidt tot het stoppen van een mod is nooit leuk. Hopelijk bedenkt hij zichquote:
Leuke reviewsquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens ben ik begonnen aan Dexter. (want het is nu op TV)
Aflevering 1: 8/10
Aflevering 2: 8,5/10
@:ggmm
Dexter is wel mijn lievelingsserie dus ik ben niet geheel objectief.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuke reviewsJij bent nog positiever dan ik zo te zien.
Dat belooft wat
komt waarschijnlijk niet eens in de top 10 van Volendamquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:05 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben echt onwijs aan het genieten van de twitterpagina van PSV. Volgens mij hebben ze M@r@d0n@ binnengehaald.
babi kecapquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik krijg hele erge Wesley Verhoek vibes van die hele Veerman. Wordt een enorme flop.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
komt waarschijnlijk niet eens in de top 10 van Volendam
Couscous met zalm, broccoli, kerstomaatjes en geitenkaas.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit ruikt naar een reverse-Judas.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat Lenny stopt. Een verschil van inzicht dat leidt tot het stoppen van een mod is nooit leuk. Hopelijk bedenkt hij zich
Kijk, je kan het wel!quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat Lenny stopt. Een verschil van inzicht dat leidt tot het stoppen van een mod is nooit leuk. Hopelijk bedenkt hij zich
Dit slaat als kut op je usernaam.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik krijg hele erge Wesley Verhoek vibes van die hele Veerman. Wordt een enorme flop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |