abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203050622
quote:
11s.gif Op woensdag 5 januari 2022 18:05 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Oei, en helpt een bril of lenzen niet?
Als ik mijn bril niet had gehad zou ik met een blindenstok moeten lopen.

Lenzen geven me steeds nare oogontsteking.

Mijn leven is één groot tranendal en ik wens het mijn ergste vijand niet toe.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_203050655
quote:
16s.gif Op woensdag 5 januari 2022 18:06 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
nou dan zou ik voor de ander ga
Vind ik ook verleidelijk ja.

Ik ben gewoon bang voor 'het onbekende' dat is het een beetje. Wat als dit. Wat als dat. Wat als wat als.

Verder voel ik me echt schuldig tegenover mijn manager die haar best heeft gedaan om dit al te bewerkstelligen.

Maar ja de markt is gewoon erg goed op het moment en ik ben ook weer gek als ik potentieel extra geld laat liggen.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_203050660
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 18:06 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Als ik mijn bril niet had gehad zou ik met een blindenstok moeten lopen.

Lenzen geven me steeds nare oogontsteking.

Mijn leven is één groot tranendal en ik wens het mijn ergste vijand niet toe.
Dat lijkt me gruwelijk klote -O-
Wat heb je dan en is daar geen behandeling voor mogelijk?

Hoe fok je btw of heb je gewoon een heel groot lettertype
pindazakje
  woensdag 5 januari 2022 @ 18:13:10 #29
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_203050729
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 18:08 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

En dan wordt die nog lastiggevallen door mensen op FOK! ook. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_203050749
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 18:08 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Ik heb een bril die bijna een soort verrekijker/vergrootglas is. Die brillen worden handgemaakt en kosten 600 euro per stuk. Dus ik kan functioneel gezien alles doen, behalve autorijden. Daarvoor ben ik afgekeurd. Fietsen doe ik gewoon, computeren, alles. Ik heb wel een groter lettertype ja maar niet mega.

Verder wordt mijn zicht elk jaar slechter ondanks medicatie. De medicatie veroorzaakt bijwerkingen bijvoorbeeld tintelingen en zeer droge ogen en rode ogen en enorme wallen onder mijn ogen. Ondanks al deze medicatie is er alsnog een kans dat ik binnenkort onder het mes moet. De kans dat ik binnen korte tijd blind word aan een oog is continu aanwezig.

Ik krijg geen enkele vorm van hulp vanuit de staat behalve dan dat ik via het Publieke systeem een oogarts heb die wordt vergoed. Daarvoor moest ik ook 3 jaar wachten op de wachtlijst :')
pi_203050764
Dus vandaar dat ik dat thuiswerken niet zo'n probleem vind, lekker rustig.
pi_203053374
De klassieke wijsheid is doorgaan met je sollicitaties. Immers je had je redenen om verder te zoeken.

Maar ik heb ook de indruk dat je je wel erg laat leiden door de hoogte van je salaris. Persoonlijk vind ik zaken als fijn werk, fijne cultuur, fijne manager ook belangrijk.
pi_203053828
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 20:40 schreef Daboman het volgende:
De klassieke wijsheid is doorgaan met je sollicitaties. Immers je had je redenen om verder te zoeken.

Maar ik heb ook de indruk dat je je wel erg laat leiden door de hoogte van je salaris. Persoonlijk vind ik zaken als fijn werk, fijne cultuur, fijne manager ook belangrijk.
Als je dan de rest van je levensdoelen kan vervullen ben ik het helemaal met je eens.
  Moderator woensdag 5 januari 2022 @ 21:46:53 #34
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_203054669
Word t een beeetje beu Sir. Je lokt alles uit en gaat smakelijk door met je eigen topics bagataliseren en weglachen haast. Tis ook eens klaar. Zie je vicieuze cirkel en trek je eigen conclusies.

Je hebt het over je bril in dit topic
Loonsverhoging
Je woonplaats krijgt aandacht

Het is ook eens klaar met je dagboektopics. Onderhoud je volgende door zélf ontopic te gaan en blijven
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')