Domme mutsquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:31 schreef Hunter het volgende:
Gefluister in de groen kamer
Jawel heeft op Kristoff gestemd
mensen gaan straks bang zijn om op kitty te stemmen vanwege het urenlange gezeik dat er op zal volgen.quote:
Nee vandaag pasquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die moesten stemmen voordat ze de mensen kenden hè.
Op zich jammer. Sercan vs. Kitty zou vuurwerk opleverenquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Wordt dus Kristof en Sercan ... dat gaat denk ik Kristof winnen.
Mag je zelf ook hoorquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:34 schreef Hunter het volgende:
Wie maakt een poll: Sercan of Kristoff moet blijven
ik hoop oprecht van niet. Niets tegen Kristof maar Kitty mag haar zin niet krijgen, de emmer moet nog wat verder gevuld worden zodat ze goed ontploft en er niet meer omheen kanquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Wordt dus Kristof en Sercan ... dat gaat denk ik Kristof winnen.
Jijquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:34 schreef Hunter het volgende:
Wie maakt een poll: Sercan of Kristoff moet blijven
Quote in het aparte kamertje 'wij moeten mensen nomineren zonder dat we ze kennen'quote:
ja nu is kitty blij natuurlijkquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:34 schreef Benny het volgende:
[..]
Op zich jammer. Sercan vs. Kitty zou vuurwerk opleveren
Ze hebben echt vandaag pas hoeven nominerenquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:34 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Quote in het aparte kamertje 'wij moeten mensen nomineren zonder dat we ze kennen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |