Hoe oud was ze toenquote:Op maandag 7 februari 2022 07:47 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Onze dochter bleek een kleine blokkade in de nek te hebben. De fysio heeft die er toen uitgehaald. Daarna keurig op 2 kanten.
Anna ook, wij zijn 3x bij de osteopaat geweest. Na de 2e keer kon ze haar nek goed bewegenquote:Op maandag 7 februari 2022 07:47 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Onze dochter bleek een kleine blokkade in de nek te hebben. De fysio heeft die er toen uitgehaald. Daarna keurig op 2 kanten.
Circa 3 maanden.quote:
Hoe bedoel je het laatste? Ik weet niet of mijn dochter nu een afplatting heeft waar ik iets mee moet. Op haar kale plek op haar achterhoofd voelt het wel iets vlakker, maar dat lijkt me ook wel weer normaal? Ze rolt in ieder geval wel (het is een paar keer gelukt om van buik naar rug te rollen en andersom), maar nadien heeft ze het ook niet meer gedaan - ze blijft vaak stokken op haar zij.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:07 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Circa 3 maanden.
Op indicatie van de arts van het CB zijn de behandelingen toen vergoed.
Moet ik er wel bij zeggen, dat mijn dochter geen sterke voorkeur had, maar haar hoofdje vertoonde afplatting. Ze lag keurig op 2 kanten, maar het bleek dat ze niet helemaal plat bleek liggen en haar draai niet helemaal kon maken. Het is uiteindelijk goedgekomen.
Ik moet zeggen dat ik het zelf ook gewoon niet zag hoor, ik dacht dat ze gewoon netjes plat lag. Dus niet, de verpleegkundige bij het CB merkte het op bij het moment dat we ook voor de 3 maanden prik kwamen. Nadat de fysiotherapeut haar nekje had behandeld, draaide ze ook netjes door naar haar buikje. Wat betreft die kale plek, dat weet ik niet, maar wellicht kun je de verpleegkundige of de arts op het CB er eens naar laten kijken. Het is tamelijk onschuldig als je er op tijd bij bent.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:09 schreef Komkommerschijfje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je het laatste? Ik weet niet of mijn dochter nu een afplatting heeft waar ik iets mee moet. Op haar kale plek op haar achterhoofd voelt het wel iets vlakker, maar dat lijkt me ook wel weer normaal? Ze rolt in ieder geval wel (het is een paar keer gelukt om van buik naar rug te rollen en andersom), maar nadien heeft ze het ook niet meer gedaan - ze blijft vaak stokken op haar zij.
Leuk! F. pakte het na een paar keer aanbieden in één keer op en nu eet ze als een malle haar fruithapjes. Groenten is nog mwah, maar die bied ik ook liever in normale vorm aan. Even wachten dus tot ze goed kan zitten, nu zakt ze nog net naar rechts.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:33 schreef Keroppi het volgende:
Hier zijn we begonnen met de eerste hapjes. Niet zo gretig als haar grote zus destijds (die nu er als de kippen bij is om ook wat hapjes te bietsen) maar zeker wel interesse
Goed idee!quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:55 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Zou het wellicht leuk zijn om te kijken of er weer een babymeet plaats kan vinden? Is daar animo voor?In Utrecht of een andere plek die voor de belangstellenden allemaal vrij goed te bereiken is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan wonen we in de buurt van elkaarquote:Op vrijdag 11 februari 2022 05:30 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ja, andere kids zijn natuurlijk ook welkom. Die heb ik zelf niet, maar kan me voorstellen dat het makkelijk is om ze mee te nemen.
Ik woon zelf net onder Gorinchem, dus Utrecht of Rotterdam zou voor mij prima zijn. Even kijken wat voor de rest goed te bereizen is?
Das nog een flink gebiedquote:Op vrijdag 11 februari 2022 06:04 schreef Takkie88 het volgende:
[..]
Dan wonen we in de buurt van elkaarik woon in een dorpje ergens tussen Werkendam en Raamsdonksveer in.
Ik DM je even, nu wordt het eng.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 06:04 schreef Takkie88 het volgende:
[..]
Dan wonen we in de buurt van elkaarik woon in een dorpje ergens tussen Werkendam en Raamsdonksveer in.
Ik heb er op de middelbare school gezeten.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Das nog een flink gebiedik ben geboren in Raamsdonksveer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |