Niks mis. Ze zijn allemaal geil.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:12 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen!![]()
Eerst ff bijgelezen.
Belangrijkste feit: Kitty is woest.![]()
Wat nieuw is: dat iedereen goedgemutst ( behalve Kitty dan) om 9 uur in de woonkamer zit en dat er gewerkt wordt aan koffie en ontbijt voor iedereen.
Netjes hoor. Keurige bewoners.
Uit ervaring weet ik dat als mensen in een groep, zonder speciale feestelijke reden, zo uitgelaten zijn er iets mis is.
Nee ik weet dat we met de bewoners kunnen communiceren rond die tijdquote:
Beetje te hyper hèquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:12 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen!![]()
Eerst ff bijgelezen.
Belangrijkste feit: Kitty is woest.![]()
Wat nieuw is: dat iedereen goedgemutst ( behalve Kitty dan) om 9 uur in de woonkamer zit en dat er gewerkt wordt aan koffie en ontbijt voor iedereen.
Netjes hoor. Keurige bewoners.
Uit ervaring weet ik dat als mensen in een groep, zonder speciale feestelijke reden, zo uitgelaten zijn er iets mis is.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:17 schreef Rhosyn het volgende:
Okee, nu weet ik dat er echt iets niet goed is in die groep.
Ochtendgebedje...rot op zeg
Verleden jaar had daar ene Naomi een menstruatiekapje voor. Kon je nadien gebruiken om de bloemen te bemesten.quote:
Ja, every timequote:Op woensdag 5 januari 2022 09:18 schreef mario390 het volgende:
grace moest bij het tandenpoetsen
bijna kot..n
quote:
Ja, dat eerste stuk is heel normaal... prima dingen die cupjes.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Verleden jaar had daar ene Naomi een menstruatiekapje voor. Kon je nadien gebruiken om de bloemen te bemesten.
Letterlijk?quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:20 schreef greysbones het volgende:
Ik zit te wachten tot kitty ontploft
quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Letterlijk?
Dat zal me een klap geven
ik vraag me af op welke manier Kitty denkt punten te kunnen scoren, het enige dat die doet is godganse dagen boos lopen doen, op iedereen vitten en zagen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:20 schreef greysbones het volgende:
Ik zit te wachten tot kitty ontploft
Dat dusquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:22 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ik vraag me af op welke manier Kitty denkt punten te kunnen scoren, het enige dat die doet is godganse dagen boos lopen doen, op iedereen vitten en zagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |