Het is vooral het snurk probleem... Ze heeft al twee avonden op rij stampij gemaakt terwijl niemand er verder echt een probleem mee heeft. Vannacht was ze echt woest al begreep ik niet waarom.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:23 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Wat doet ze dan?
De keren dat ik keek was ze gewoon bezig en niets aan de hand. Dus ik zal het wel gemist hebben. Maar wat heeft iedereen tegen Kitty?
het stoort vooral omdat het de eerste week is en persoonlijk wil ik wat meer van iedereen zien, die kandidaten wat beter leren kennen maar dat gaat niet als alles al meteen de grote kitty show wordquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:26 schreef engine het volgende:
[..]
Het is vooral het snurk probleem... Ze heeft al twee avonden op rij stampij gemaakt terwijl niemand er verder echt een probleem mee heeft. Vannacht was ze echt woest al begreep ik niet waarom.
Verder is ze heel aanwezig en constant aan het woord. Schijnbaar stoort dat mensen
Eens hoor maar kitty kan er ook weinig aan doen dat ze constant op stream is.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:27 schreef Stargazing het volgende:
[..]
het stoort vooral omdat het de eerste week is en persoonlijk wil ik wat meer van iedereen zien, die kandidaten wat beter leren kennen maar dat gaat niet als alles al meteen de grote kitty show word
quote:
De 1 veranderen in 2quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:29 schreef mario390 het volgende:
wie weet bij de VL KIjkers hoe ik
zonder op terug button te klicken
boven van stream 1 op 2 kom?
2 tabbladen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:29 schreef mario390 het volgende:
Dat doen ze toch allemaal.? Onzin lullen, verhalen vertellen, dansjes, gymoefeningen, neplachen, nepvrolijk zijn druk druk druk druk.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:14 schreef greysbones het volgende:
Bezig zijn om maar te doen of je druk bent
Zit je op pc?quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:29 schreef mario390 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |