Woordvoering van RTL laat weten dat de stem niet goed te verstaan was door een technische fout. ,,De producent probeert dit zo snel mogelijk op te lossen, maar wanneer het probleem verholpen is weten we nog niet. Tot die tijd wordt de stem van Big Brother ondertiteld, zodat het programma zo goed mogelijk te volgen is.’’quote:Op woensdag 5 januari 2022 07:45 schreef woveleed het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat ze niet gewoon direct de audio kunnen nemen die door de mic van big brother word opgenomen en die aan de stream laten horen ipv wat door de boxen galmt in het huis.
No way dat dat een vlaamse stem is.quote:Op woensdag 5 januari 2022 07:49 schreef Cargamelk het volgende:
De stem is een Vlaming ..die is zoiezo al moeilijk te verstaan.
Is het ook nietquote:Op woensdag 5 januari 2022 07:51 schreef woveleed het volgende:
[..]
No way dat dat een vlaamse stem is.
een vlaming???? deze stem is toch echt wel een nederlanderquote:Op woensdag 5 januari 2022 07:49 schreef Cargamelk het volgende:
De stem is een Vlaming ..die is zoiezo al moeilijk te verstaan.
Nopequote:Op woensdag 5 januari 2022 07:57 schreef Cargamelk het volgende:
Heb de stem nog nooit gehoord dus omdat die slecht verstaanbaar is nam ik aan dat hij Vlaams is.
ik weet niet wat je hoort maar die stem is zeker niet vlaamsquote:Op woensdag 5 januari 2022 08:02 schreef Cargamelk het volgende:
Ech wel dat het een Vlaming is .. net stukkie zitten luisteren.
Van die Vlaming zekerquote:Op woensdag 5 januari 2022 08:04 schreef greysbones het volgende:
Zou kitty een zendercheck krijgen ?
Joh als jij er een Belg in hoortquote:
Te langquote:Op woensdag 5 januari 2022 08:09 schreef Burner82 het volgende:
Hoe lang heeft Kitty geslapen eigenlijk?
Fair pointquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |