Tja ze kan niet ff de muziek keihard aan zetten....... of ze moet het de regie vragen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 07:30 schreef Cargamelk het volgende:
Ik zou iedereen wakker maken.. de tering met de bewoners
Ze hebben hun koffer toch in moeten leveren bij binnenkomst? Weet eigenlijk niet of ze hem weer terug hebben gekregen.quote:
Ze mochten het huis in, maar dan moesten ze wel hun koffer achter laten in de studioquote:Op woensdag 5 januari 2022 07:35 schreef Cargamelk het volgende:
Heb het begin niet gezien .. kweet van geen koffers.
Genoeg manieren om de rest wakker te maken ... mssn een vrolijk deuntje of fluitenquote:Op woensdag 5 januari 2022 07:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja ze kan niet ff de muziek keihard aan zetten....... of ze moet het de regie vragen?
en anders toch iets van 'n pan en 'n deksel
Wordt aan gewerkt staat op internetquote:Op woensdag 5 januari 2022 07:20 schreef woveleed het volgende:
Ben even de aflevering van gisteren aan het kijken, nu pas tijd, maar die nieuwe big brother stem irriteert me al zo ongelofelijk hard, niet normaal.
Dan klonk vorig jaar toch stukken beter.
of heel hard gaan snurkenquote:Op woensdag 5 januari 2022 07:37 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Genoeg manieren om de rest wakker te maken ... mssn een vrolijk deuntje of fluiten
Wordt aan gewerkt aan die stem, iets met technische problemenquote:Op woensdag 5 januari 2022 07:20 schreef woveleed het volgende:
Ben even de aflevering van gisteren aan het kijken, nu pas tijd, maar die nieuwe big brother stem irriteert me al zo ongelofelijk hard, niet normaal.
Dan klonk vorig jaar toch stukken beter.
Ze hadden het over de stem te ondertitelen....... maar dan horen we die k*tstem nog steedsquote:Op woensdag 5 januari 2022 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt aan gewerkt aan die stem, iets met technische problemen
Ja, die blijf je dan wel horen, maar je kan wel lezen wat hij zegt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 07:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze hadden het over de stem te ondertitelen....... maar dan horen we die k*tstem nog steeds
"beslag" is te dun voor brood, dat moet deeg worden dat kan je knedenquote:Op woensdag 5 januari 2022 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die blijf je dan wel horen, maar je kan wel lezen wat hij zegt.
Ondertussen staat Kitty in de keuken beslag voor brood ( denk ik ) te maken
Je gaat me toch niet zeggen dat ze niet gewoon direct de audio kunnen nemen die door de mic van big brother word opgenomen en die aan de stream laten horen ipv wat door de boxen galmt in het huis.quote:Op woensdag 5 januari 2022 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die blijf je dan wel horen, maar je kan wel lezen wat hij zegt.
Ondertussen staat Kitty in de keuken beslag voor brood ( denk ik ) te maken
Ze gooit er steeds ook wat bloem bijquote:Op woensdag 5 januari 2022 07:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
"beslag" is te dun voor brood, dat moet deeg worden dat kan je kneden![]()
Appelbeignets?quote:Op woensdag 5 januari 2022 07:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
"beslag" is te dun voor brood, dat moet deeg worden dat kan je kneden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |