Als 'ie meeslijmt met Oma kan hij haar niet nominerenquote:Op woensdag 5 januari 2022 00:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die Saral er in trapt
No problem, welterusten graag gedaan ...quote:Op woensdag 5 januari 2022 00:06 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ben
Welterusten iedereen! Zie jullie morgen aan het ontbijt! En @:DGK, bedankt voor de filmpjes!!
Wie nog meer dan....overgehaald door Kitty??quote:Op woensdag 5 januari 2022 00:06 schreef mijntjexx het volgende:
Weer over cerkan , meerdere hebben iets tegen hem
Volgens mij is hij wel zo een die dat doetquote:Op woensdag 5 januari 2022 00:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als 'ie meeslijmt met Oma kan hij haar niet nomineren
Hij wilde wel Sercan nomineren.quote:Op woensdag 5 januari 2022 00:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die Saral er in trapt
Ze most het ff kwijt en ik denk dat het nu wel voorbij is, alhoewel er straks misschien nog ff een nadriftbuitje komt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 00:06 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ben
[..]
Ben jij helderziend fzo?
Welterusten iedereen! Zie jullie morgen aan het ontbijt! En @:DGK, bedankt voor de filmpjes!!
Saral is wel ok, hij lulde dat Tunesische/Marokkaanse meisje finaal onder tafel gisteren in de geheime kamer.quote:Op woensdag 5 januari 2022 00:08 schreef Flory het volgende:
[..]
Hij wilde wel Sercan nomineren.
Maar lijkt me geen domme gast verder.
Gatver. Doe's niequote:Op woensdag 5 januari 2022 00:09 schreef spapaars het volgende:
Enorme snee in d'r broek.
[ afbeelding ]
hij wilde kristof toch nonimeren ?quote:Op woensdag 5 januari 2022 00:08 schreef Flory het volgende:
[..]
Hij wilde wel Sercan nomineren.
Maar lijkt me geen domme gast verder.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 00:07 schreef mijntjexx het volgende:
Cerkan neemt een rol aan vindt kitty en dat vindt 'emil' ook
Die heeft ook liever een man eruit. Daar probeerde hij gister al die bondgenote mee over te halen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 00:07 schreef mijntjexx het volgende:
Cerkan neemt een rol aan vindt kitty en dat vindt 'emil' ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |