SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [Bewoner] Nawel
BB / [Bewoner] Salar
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze dame gaat plat, ongeluk gehad en ligt in de kreukels.
Het ga jullie goed en veel plezier.(serieus woordje tussendoor is niet verkeerd, dacht ik zo).
[/quote]
hai! en sterkte
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:12 schreef Aggie46 het volgende:
Zo bij gelezen.
Helaas hetzelfde als vorig jaar, alleen slaat de verveling vroeg toe.
Veel bekende namen die hier op FOK meedoen, leuk.
Het ga jullie goed met een goed en vooral gezond 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze dame gaat plat, ongeluk gehad en ligt in de kreukels.
Het ga jullie goed en veel plezier.(serieus woordje tussendoor is niet verkeerd, dacht ik zo).Hey Aggie
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
In elk geval IETS om naar te kijkenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:22 schreef freaky40 het volgende:
TT; daar win je de oorlog niet mee met of iemand 'lekker' is en van lachen houdt...
Nee, maar toch zie ik haar liever dan Rambo.... Winnen we trouwens ook de oorlog niet mee.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:22 schreef freaky40 het volgende:
TT; daar win je de oorlog niet mee met iemand die 'lekker' is en van lachen houdt...
Ja, maar als ik toch naar weerwolven moet kijken, dan maar met een lekkertje er tussenquote:
Vannacht om 3 uur gaat het alarm in het huis, allemaal 'n lepel vasthouden met 'n rauw ei eropquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |