quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eens.
Kijk eens wat voor een qualiteitsfokkers dat opgeleverd heeft hier in 40+ alleen al
quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
waarschijnlijk net als bij de creditcard
[ afbeelding ]
edit: zie nu pas dat ik op een oude post reageer
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een draaideur moet je niet achter je dichtslaan.
Ik zal eraan denken bij mijn volgende maaltijd!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De volgende keer zullen we je even roepen in het nieuwe topic, maar het is altijd handig om kruimeltjes bij je te hebben.
En ik weet wel hoe je naam gespeld moet worden @Aoibhinquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zal eraan denken bij mijn volgende maaltijd!
Oh, nog beter!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jaja... heb je weer honger?
@:abobin : Neem steentjes.
Ik wilde reageren op een oude post met een post waar ik reageer in een oude post op dat ik reageer op een oude postquote:
He wie heet hier zo?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Joehoe @:Aoibheann , we zitten hier!
quote:
Jij?quote:
Jij gaat door voor de koelkastquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik weet wel hoe je naam gespeld moet worden @:Aoibhin
Aoibheann is geen ander account van mij hoorquote:
Je hebt het ook opzettelijk moeilijk gemaaktquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb in heel mijn Fok!carriere al zoveel verbasteringen meegemaakt, je wil niet weten
Het verbaast me dat Aoibheann nog echt bestaat ook
Ik heb al een koelkast, doe de vulling dan maarquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij gaat door voor de koelkast![]()
Of wil je een andere prijs?
Maakt niet uit. Ik noem jou gewoon zo.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aoibheann is geen ander account van mij hoor
Hoe kom je aan je naam?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aoibheann is geen ander account van mij hoor
Teruglezen Deisyy.quote:
Niet opzettelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt het ook opzettelijk moeilijk gemaakt
Nog suggesties voor de inhoud?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb al een koelkast, doe de vulling dan maar
Ah dan is het goedquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik noem jou gewoon zo.
Je weet niet hoe je het uitspreekt?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niet opzettelijkToen we eenmaal de usernames konden veranderen zat ik er serieus over te denken die van mij te veranderen, maar iedereen was al gewend aan Aoibhin
De meetmomenten zijn wel altijd leuk geweest
Fok!er: 'En wie ben jij?'
Ik: 'Eh.. ja, ik spel het wel even.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |