SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [Bewoner] Nawel
BB / [Bewoner] Salar
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Als je zou zeggen dat ze 70 zou zijn, geloof ik je ookquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:55 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Klitty trekt wat schoons aan
was toch spannunnnddddquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:58 schreef Tourniquet het volgende:
Maar wat is/was nou het idee van het "geheime" luik naar de winkel? Er was verder toch niemand, dus ze hadden ook gewoon de normale deur in de gang open kunnen zetten.
Gewoon met kleding aan douchen net als in Extreme Cheapskatesquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:55 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Klitty trekt wat schoons aan
Ja was een beetje vreemd. Net als dat wrijven over die hoorns....alsof dat iets toevoegt. Een ballon laten knappen ofzo was nog spannender geweest.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:58 schreef Tourniquet het volgende:
Maar wat is/was nou het idee van het "geheime" luik naar de winkel? Er was verder toch niemand, dus ze hadden ook gewoon de normale deur in de gang open kunnen zetten.
Is dit een opdracht of is het zo maar een spelquote:
jackpot opdrachtquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is dit een opdracht of is het zo maar een spel
1800 euro verdiend, van de 4200 euro. Met een opdracht met ballenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is dit een opdracht of is het zo maar een spel
Die ballen van mij rollen ook wel eensquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:03 schreef rinardo het volgende:
Moeilijk die ballen , ze rollen er snel af
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoiets
heb het niet helemaal goed gehoord
Ze kan de hele mensheid reddenquote:
Ik heb geen reclame op de streams ik denk dat je iets verkeerd doetquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:03 schreef woveleed het volgende:
Wtf is die reclame op goplay streams...
Ga niet veel kijken dit jaar als het zo zit, wtf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |