Wie?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
en liese en naomi doen samen en
liveblog over het huis maar
nog niet gecheckt
Wie is Soury?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:39 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Een coss is geen coss zonder een boze Soury
Iedereen heeft zijn rugzak kerelquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het valt weer op dat het weer mensen zijn met een zware jeugd. Die grace zat vol tien ze 15 was
A;s je er 14(nu nog niet) hebt in een huis is de kans ook vrij groot dat er 1 of 2 tussen zittenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het valt weer op dat het weer mensen zijn met een zware jeugd. Die grace zat vol tien ze 15 was
die moet wachtenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:40 schreef Ireth het volgende:
Waarom zit Dimi te sippen in de slaapkamer???
Van de vorige editie Lise Luwel en Naomi nogwat, die belgen. Lisse had het constant over haar Souffianquote:
Ik betwijfel of dat wel klopte. Overal staat hij als "Dimitri Rodaro" vermeld.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:41 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Van de vorige editie Lise Luwel en Naomi nogwat, die belgen. Lisse had het constant over haar Souffian
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah spelletjesquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
die moet wachten
dan mag hij gaan raden
Sjamp, volgens mij ben jij geen fan van Kittyquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:42 schreef Sestra666 het volgende:
wat zit kitty dichtbij die ene vent..ga eens uit zijn aura mensch
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ineens mis je het weerwolvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ineens mis je het weerwolvenNIETSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
klopt, ik vind haar iets viezigssss hebbenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sjamp, volgens mij ben jij geen fan van Kitty
Dat is ook zo hoor Dat kun je wel merken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
er lijkt enigsinds een kleine spanning te zijn
tusen Veertje en Titty
Veertje gaat Titty nomineren. Aldus Titty.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
er lijkt enigsinds een kleine spanning te zijn
tusen Veertje en Titty
Be like Veertjequote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:44 schreef engine het volgende:
[..]
Veertje gaat Titty nomineren. Aldus Titty.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |