Met wat inbeeldingsvermogen is dat óók een oogquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je kijkt wel met je ogen neem ik aan, of kijk je met je punnani
we zijn niet zoals de mannen hequote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je kijkt wel met je ogen neem ik aan, of kijk je met je punnani
Mens moet lekker naar Aalten gaan. Gemoedelijk rustig dorpke. Heeft daar niets te zoeken.quote:
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Met wat inbeeldingsvermogen is dat óók een oog
4 januari 2022 21:12[/url] schreef odie22 het volgende:[/b]quote:Op dinsdag [quote]
[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2633388/3/25#p203037287]dinsdag 4 januari 2022 21:12 schreef Benny het volgende:
Kitty
Ok. Cool. Nu achteruit inparkerenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
we zijn niet zoals de mannen he
gebruiken maar 1 hoofd
en niet dat ding zonder hersenen
Er zijn grenzenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
gebruiken maar 1 hoofd
hoezo? het was alles lekker niemand zeurtequote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:13 schreef BB-King het volgende:
Zou de lasagne naar onderbroek hebben gesmaakt?
Die onderbroek van Kitty is er groot genoeg voor. Kun je een hele bajes mee voerenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:13 schreef BB-King het volgende:
Zou de lasagne naar onderbroek hebben gesmaakt?
Schat, dat kan ik hier toch niet vertellenquote:
Fluister het zachtjes in mijn oorquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Schat, dat kan ik hier toch niet vertellen
Ik zou het oprecht niet weten vogel. Ben ook pas later ingestaptquote:
De Taliban gebruikten die in Afghanistan om hun plantages onder te verbergen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die onderbroek van Kitty is er groot genoeg voor. Kun je een hele bajes mee voeren
15 jaarquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:16 schreef engine het volgende:
Stiefmoeder die je uit huis stuurt![]()
Sneu wel.
En goed geluisterd?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fluister het zachtjes in mijn oor
Nee liever nietquote:
ik kijk de aflevering vanachtquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:16 schreef engine het volgende:
Stiefmoeder die je uit huis stuurt![]()
Sneu wel.
Ja ook dat nog eens. Onbegrijpelijk zulke mensen.quote:
Nu snap ik waarom die Afghanen deze kant allemaal opkomen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
De Taliban gebruikten die in Afghanistan om hun plantages onder te verbergen.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
gebruiken maar 1 hoofd
Heb je gefluisterd:quote:
quote:
Jij zou ze kunnen gebruiken als schepnet bij het karpervissenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die onderbroek van Kitty is er groot genoeg voor. Kun je een hele bajes mee voeren
Door niets te zeggen, kun je ook wat zeggenquote:
Dubbele vislucht!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jij zou ze kunnen gebruiken als schepnet bij het karpervissen
Zucht, ga cossen ipv aandacht zoekenquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Heb je gefluisterd:
- twee kratten bier
- Mooie steak
- Fles Whiskey
- Choco mousse
Zoals Soury zou zeggen: lul niet zo dom johquote:
Je brengt mij op een ideequote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jij zou ze kunnen gebruiken als schepnet bij het karpervissen
Ja dat had ik ook nog niet meegekregen. Best netjes hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:20 schreef rinardo het volgende:
woooow kittie heeft zelfs de lasagnebladen zelf gemaakt... wat een top wijf kwa eten zeg
Nu je het zegt, ook geen goed idee dusquote:
Kitty doet nog even d'r haartjes goedquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zoals Soury zou zeggen: lul niet zo dom joh
.. Doet me denken aan het verhaal van Ed Gein.. (moeder was ook veel te beschermend… ) , Nu maar hopen dat Peter geen schoenen verkoopt van mensen huid… “kuch”quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |