Ondertitelaar zit nog met z'n hoofd bij het Dartenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik heb dat stukje nog even teruggekeken en hij zegt gewoon "Ik ben Dimitri Rodaro". Het wordt alleen ondertiteld als "Ik ben Dimitri van den Bergh".![]()
Ja struiszquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:02 schreef GayGuy het volgende:
The return of the WEERWOLVEN. Was er niet iemand hier, die dat miste?🤣🤣🤣
je zou toch denken dat ze wel hebben gekeken vorig jaarquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:04 schreef TheRacingElf het volgende:
Gelukkig weet niemand hoe je het speelt
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:04 schreef TheRacingElf het volgende:
Gelukkig weet niemand hoe je het speelt
dit dusquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:05 schreef chufi het volgende:
Klinkt het nu als weerwolven ... Na al die jaren weet ik nog steeds niet hoe het gaat en boeit me ook niet
dat vond dinges die spellen mag bedenken, schijnbaar erg leuk.. oja thomasquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:05 schreef freaky40 het volgende:
Weerwolven dus wegens groot succes wederom in het script opgenomen dit jaar.....wat een flut creativiteit...Zo spannend is het allemaal nog niet wat er ons beloofd werd...fake news.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nou ook zonder Kitty gaat dit geen succes worden denk ikquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:08 schreef Burner82 het volgende:
Laat Kitty meedoen, die verneukt het toch wel
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
leuk he
hadden we echt zinan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |