SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [Bewoner] Nawel
BB / [Bewoner] Salar
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Ze zijn er al een paar dagen he, hebben ze al gegeten ... beetje afwisselen..quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik ook denk ik...
Ok, wat hebben we....
Rijst, Broccoli, Kip.
Rijst met kip it is!
Kan toch? Kip met rijst, rijst met kip, kippige rijst, rijstige kip. Met rijst gevulde kip.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zijn er al een paar dagen he, hebben ze al gegeten ... beetje afwisselen..
Wat een verschil qua werkquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:51 schreef rinardo het volgende:
hier de leeftijden
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kan toch? Kip met rijst, rijst met kip, kippige rijst, rijstige kip. Met rijst gevulde kip.
Ik moet weer lachen om "Vera Juhs".quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:51 schreef rinardo het volgende:
hier de leeftijden
[ link | afbeelding ]
"Werkzoekende"quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:51 schreef rinardo het volgende:
hier de leeftijden
[ link | afbeelding ]
en "werkzoekende" ook. Allemaal hetzelfde.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:52 schreef Benny het volgende:
[..]
TikTok ster en Fulltime vrijwilligster. Beide hetzelfde toch?
dat dus jaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Commercieel directeur .... ja .. in het bedrijf van z'n vader..
Ik doelde meer op commercieel directeur en werkzoekendequote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:52 schreef Benny het volgende:
[..]
TikTok ster en Fulltime vrijwilligster. Beide hetzelfde toch?
Wel een ontzettend domme reden om de stem weg te doen .. hij was vrij goed.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:53 schreef r0ydr het volgende:
https://bigbrothernederla(...)aande-stem-oplossen/
"Producent Big Brother gaat de slecht verstaanbare stem oplossen"quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:53 schreef r0ydr het volgende:
https://bigbrothernederla(...)aande-stem-oplossen/
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:54 schreef Benny het volgende:
[..]
"Producent Big Brother gaat de slecht verstaanbare stem oplossen"
...in accuzuur, mag ik hopen
Wat doe je dan, als commercieel directeur?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Commercieel directeur .... ja .. in het bedrijf van z'n vader..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |