quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Efficient juist! Alleen je nagels daarna schoonmaken duurt wel weer langer...
Blijkbaar twee keer opgescheptquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ja het valt ook wel mee nu ze haar fles weg paktmaar alsnog de helft ligt er.
alleen halal dusquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:08 schreef suzi1 het volgende:
[..]
als het door een moslim op ze moslims is geslacht, ja
Ah ok. Alleen dieren eten die zo bruut mogelijk zijn doodgemaakt. Da's ook een manier ja.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:08 schreef suzi1 het volgende:
[..]
als het door een moslim op ze moslims is geslacht, ja
Ik zou ze slachten. Ze hebben al zo weinig.quote:
genoeg Broccoliquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik zou ze slachten. Ze hebben al zo weinig.
Ja zo iets maar kan het me niet meer voor de geest halen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:11 schreef Whuzz het volgende:
Legt Kitty nou uit dat ze bij het koffer-snuffelen d'r dildo hadden gevonden?
Het is zeker verplicht om je paarse flaske bij je bord te zetten.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:11 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Kitty heeft nog honger en ziet het bord van de tiktokster nog vol liggen...
Plofkippen?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
RACIES!
Wat is er nou weer mis met hollandse kip
Ik mis "met kip gevulde rijst"....quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kan toch? Kip met rijst, rijst met kip, kippige rijst, rijstige kip. Met rijst gevulde kip.
ze doen inderdaad net of hun neus bloedquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:12 schreef Sestra666 het volgende:
Die 2 moesten nomineren, nog niks van gehoord zo te lezen.. mogen ze t niet over hebben natuurlijk.. Ben benieuwd wie ze gekozen hebben
Waar hangen ze?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:13 schreef Whuzz het volgende:
Kitty heeft geen BH.
Godver. Ik heb echt meer drank nodig nu
heeft zij wat teveelquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow dat had ik niet gezien
zat gewoon kip door toch
dat mag ze toch gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |