SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [Bewoner] Nawel
BB / [Bewoner] Salar
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdAllemaal cabaretteketet!
Of meneer.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
tis toch geen porem dat rosje . rollade outje van mefroi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelen de filmpjes nu wel vloeiend af ?.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nawel over het verblijf in het datacenter, oftewel een container ....![]()
Dan moeten ze het er maar uitknippen - 4 januari 2022.Ik zie alleen een code. Moeten we die ergens invoeren? Ik heb iets gemist denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelen de filmpjes nu wel vloeiend af ?![]()
oeiquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:42 schreef Sestra666 het volgende:
Sorry zal hier wel niet passen, maar weet ook niet waar wel..
en mijn laptop werkt niet mee
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nawel over het verblijf in het datacenter, oftewel een container ....![]()
Dan moeten ze het er maar uitknippen - 4 januari 2022.Ik kan niet reageren op de PB omdat dit een nieuwe account is, maar heb hem ontvangen! Thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelen de filmpjes nu wel vloeiend af ?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Welkom ouwequote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ke dan kooken met Klitty
kapot intesief bak groenmeuk met meer meuk en saus meuk
hoopelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vera en Nouchine, die 2 gaan ver komen. Ik heb daar een soort Antenne voor. Had dit gevoel ook bij Liese heel in het begin.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb nog op de pc een leuke foto staat van Thomas uit BB 2021 teruggevondenDa's meer iets voor Mario...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |