Kunnen zie die mensen niet bannen dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik gebruik soms Twitch maar volgens mij kan je dat niet uitschakelen omdat die geluidjes samen door de boxen komt van diegene die de twitch vrijgeeft (denk ik, ben ik niet zeker)
Heb al zo'n hekel aan voeten en dan er de hele dag naar kijken. Sokken zou al een uitkomst zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:57 schreef Sestra666 het volgende:
waarom loopt klitty de hele dag op blote voeten? ze had toch schoenen aan bij t naar binnen gaan..
Geen porum
Ik ben dol op voeten. Zonder is het geen pretjequote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb al zo'n hekel aan voeten en dan er de hele dag naar kijken. Sokken zou al een uitkomst zijn.
Hij heeft zelf aangegeven het heel tactisch te gaan spelenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heb met Dimi het probleem dat hij gewoon iets probeert, bijna acteert om in de goede zon te staan bij de rest. Beetje overacting.
ja ik zie hetzelfde en krijg hem dus ook niet geopendquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:44 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Ik zie alleen een code. Moeten we die ergens invoeren? Ik heb iets gemist denk ik
Ik snap je wel kiezen tussen om de 20 minuten reclame of de volledige streamz met geluidjesquote:
Iemand met de broccoli klaarmaken als Kitty straks weg isquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja doet gevoel heb ik ook. Hij wil een soort Nick 2.0 zijn. Met zijn koken
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik zie hetzelfde en krijg hem dus ook niet geopend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door D. op 04-01-2022 19:06:54 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:02 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]ok dank je wel, moet je ook maar even weten hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door D. op 04-01-2022 19:06:45 ]I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Ik wist datquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ok dank je wel, moet je ook maar even weten haha
Moetquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
moet ik teruglezen of niks bijzonders?
wowquote:
Sorry, weet niet hoe dat moet. Zal het in het vervolg proberen:)quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mogen de instructies svp. ook onder een spoiler, dank ...
Was er zelf ook niet de hele middag, maar niets bijzonders volgens mij .... paar leuke gesprekken, that's it.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
moet ik teruglezen of niks bijzonders?
thnx DGKquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Was er zelf ook niet de hele middag, maar niets bijzonders volgens mij .... paar leuke gesprekken, that's it.
Even aangepastquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mogen de instructies svp. ook onder een spoiler, dank ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |