SPOILER: Waar op tv te bekijken?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of meneer.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
tis toch geen porem dat rosje . rollade outje van mefroi
Spelen de filmpjes nu wel vloeiend af ?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie alleen een code. Moeten we die ergens invoeren? Ik heb iets gemist denk ikquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nawel over het verblijf in het datacenter, oftewel een container ....![]()
Dan moeten ze het er maar uitknippen - 4 januari 2022.Spelen de filmpjes nu wel vloeiend af ?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oeiquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:42 schreef Sestra666 het volgende:
Sorry zal hier wel niet passen, maar weet ook niet waar wel..
en mijn laptop werkt niet mee
Ik kan niet reageren op de PB omdat dit een nieuwe account is, maar heb hem ontvangen! Thanks!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nawel over het verblijf in het datacenter, oftewel een container ....![]()
Dan moeten ze het er maar uitknippen - 4 januari 2022.Spelen de filmpjes nu wel vloeiend af ?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom ouwequote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ke dan kooken met Klitty
kapot intesief bak groenmeuk met meer meuk en saus meuk
hoopelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vera en Nouchine, die 2 gaan ver komen. Ik heb daar een soort Antenne voor. Had dit gevoel ook bij Liese heel in het begin.
Da's meer iets voor Mario...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb nog op de pc een leuke foto staat van Thomas uit BB 2021 teruggevondenSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop