njommmmmmmmquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over Sjakie gesproken, ik heb mijn 4 repen Tony Chocoloneley binnen
4?!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Snooker.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het was ook een simpel garpje![]()
De echte slimmen mensen weten natuurlijk dat je Autosport moet volgens als je van IQ kwalitatief hoogstaande sport wil genieten![]()
Ja dat wel, maar heb het wel een keer extra gecheckt. Sinds jij je username een veranderd hebt en terugveranderd en ik me voortdurend vertikt had in twee s'en en een enkele y, is het mis.quote:
Ik heb nog een chocoladeletter.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oh jeetje, Dees.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:51 schreef Deisyy het volgende:
En ik testte vandaag positief voor corona.
Snooker heb ik vroeger wel vaker gekeken gekeken met huisgenoten als we een hangover haddenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Snooker.![]()
Maar dan moet je wel de spelregels kennen en die zijn best wel ingewikkeld.
Je kan altijd nog in SBE's zijn onderschrift loeren.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar heb het wel een ker extra gecheckt. Sinds jij je username een veranderd hebt en terugveranderd en ik me voortdurend vertikt had in twee s'en en een enkele y, is het mis.
Het is voor mij meer dan 30 jaar geleden toen ik het volgde.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snooker heb ik vroeger wel vaker gekeken gekeken met huisgenoten als we een hangover hadden![]()
Is wel al bijna 10 jaar terug
Zuunigerd.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nog een chocoladeletter.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:51 schreef Deisyy het volgende:
En ik testte vandaag positief voor corona.
Als het zo blijft is het nog te doen. Maar wel even een tegenslag.quote:
Beterschapquote:
Wij keken het toen op zondag ochtend op de BBC omdat die vrij rustig monotoon commentaar hadden om mee wakker te worden voor het F1 programma erin knalde met The Chain van Fleetwood Mac en daarna het gebrul van V8 motoren waar de hele wijk van kon meegenieten natuurlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is voor mij meer dan 30 jaar geleden toen ik het volgde.
Die had ik onderweg naar huis al opgevroten, bij Utrecht was ie al op... 😇quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nog een chocoladeletter.
en zo hoort datquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die had ik onderweg naar huis al opgevroten, bij Utrecht was ie al op... 😇
Fijn dat het bij hen ook bij milde klachten bleef, ik denk er ook met een weekje van af te zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beterschap
mijn ouders beide
moeder alleen een snotneus
mijn vader grieperig
was met een weekje over
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Amateur, muis vreet chocola op voor we het hebben afgerekend bij de kassaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Soms lijk ik net een Zeeuw.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |