Jij en ik.quote:
Ow, nu snap ik pas waarom ik dacht dat je onder jouw account plagiaat aan het plegen was rondom mijn legendarische uitsprakenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat al deed.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, nu snap ik pas waarom ik dacht dat je onder jouw account plagiaat aan het plegen was rondom mijn legendarische uitspraken![]()
legendarische uitspraak! Van wie was die ook al weer?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, nu snap ik pas waarom ik dacht dat je onder jouw account plagiaat aan het plegen was rondom mijn legendarische uitspraken![]()
Je bedoelt de legendarische uitspraak 'Als je laatste man nu al eerste het veld op komt in je eigen stadion, maar je hep een uitwedstrijd. Ja, dan heb je er in principe niet zo heel veel aan.'quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:27 schreef devzero het volgende:
[..]
legendarische uitspraak! Van wie was die ook al weer?
Dat schijnt wel vaker voor te komen, maar gelukkig kun je ook via de computer schaken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bedoelt de legendarische uitspraak 'Als je laatste man nu al eerste het veld op komt in je eigen stadion, maar je hep een uitwedstrijd. Ja, dan heb je er in principe niet zo heel veel aan.'
Zoiets schijnt in de beste teams voor te komen helaas.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat schijnt wel vaker voor te komen, maar gelukkig kun je ook via de computer schaken.
Gelukkig niet bij voetbal. Daar spelen alleen maar slimme mensen meequote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoiets schijnt in de beste teams voor te komen helaas.
Vergeleken met darters is iedereen een slimme mens.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelukkig niet bij voetbal. Daar spelen alleen maar slimme mensen mee
Voetbal kan enkel begrepen worden door de slimste der slimste. Wij simpele zielen snappen er geen reet vanquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelukkig niet bij voetbal. Daar spelen alleen maar slimme mensen mee
Ik zou eerder zeggen dat ons IQ te hoog is om die simpele zielensport te begrijpen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voetbal kan enkel begrepen worden door de slimste der slimste. Wij simpele zielen snappen er geen reet van
Het was ook een simpel garpjequote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen dat ons IQ te hoog is om die simpele zielensport te begrijpen.
Die is bij deze goed bevonden!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Hee Greys, Deisyy en anderen...
(even extra de spelling van Dees checken).
Over Sjakie gesproken, ik heb mijn 4 repen Tony Chocoloneley binnenquote:
GGquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:49 schreef gebrokenglas het volgende:
(even extra de spelling van de username van Dees checken).
in één keer goed?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:49 schreef gebrokenglas het volgende:
(even extra de spelling van de username van Dees checken).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |