Toen hadden we nog echte muziek.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen hadden we nog echte muziek.
In echt kuilen en grote aardappels etcquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen hadden we nog echte muziek.
Dat is wel echt heel lang geleden..quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
De tijd dat sex nog veilig was en roken gezond![]()
Nee hoor, dat was het 4 jaar geleden nog.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel echt heel lang geleden..
Toen wist je nog niet wat sex was?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was het 4 jaar geleden nog.
Oh echt..quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was het 4 jaar geleden nog.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen wist je nog niet wat sex was?
Op der billen.quote:
Met een pozza.quote:
Met is wat anders dan op.quote:
Je moet niet kletsen met een pozza, daar moet je van genieten!quote:
Maar met één hand kletsen en met de andere hand de pozza eten.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet niet kletsen met een pozza, daar moet je van genieten!
Ja, maar waarmee moet je dan FOK!kenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar met één hand kletsen en met de andere hand de pozza eten.
Ik merk wel waarom ik ook je adviseur ben.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar waarmee moet je dan FOK!ken
Maar ik moet fysiek fokken, digitaal fokken, pozza eten en kletsen geven. Dan heb ik meer dan mijn handen volquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik merk wel waarom ik ook je adviseur ben.
Degene die kletsen krijgt heeft ook nog 2 handen. Gewoon dicteren.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar ik moet fysiek fokken, digitaal fokken, pozza eten en kletsen geven. Dan heb ik meer dan mijn handen vol
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Degene die kletsen krijgt heeft ook nog 2 handen. Gewoon dicteren.
Ik dacht dat je dat al deed.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Dan dicteer ik mijn posts in het vervolg aan je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |