Ik zou er permanent mijn kamp opslaan, als deze boys bezig zijn🤣quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gelijk heeft hij....zijn toch een stelletje mooiboys.
Kijk dat heb ik gemist op COS. Zo'n reactiesquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kitty weer zichzelf weer aan het verklaren. ophemelen, excuses verzinnen... Houd je Klep Engnek.. het ging niet voer jou !!!
Het zijn leuke mannen dit jaarquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:54 schreef GayGuy het volgende:
Vo
[..]
Voor het eerst wil ik dat ik HEM was🤣
ik denk haar hele leven al , wat een zure kut zegquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:57 schreef TheRacingElf het volgende:
Zou Kitty gisteren een kut dag hebben gehad?
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:57 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik denk haar hele leven al , wat een zure kut zeg
ze hebben wel lol daarquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:57 schreef Ebinas het volgende:
Kom kijken ik heb een helicoptertje.
Ik weet niet hoor, ik blijf nog even in de badkamer
Wie is nu jouw Liese mario?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:58 schreef mario390 het volgende:
denken julie de meisjes douchen in
badpak of naakt?
Heeft haar koffer niet toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:58 schreef Was-beer het volgende:
Kitty leeft en slaapt al vanaf vrijdag in dat roze pak
Ik heb uit betrouwbare bron dat ze elkaar tijdens de streamlocks schoon likkenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:58 schreef mario390 het volgende:
denken julie de meisjes douchen in
badpak of naakt?
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij nog niet eens met de hand.
Ik kan ook niet cappen , het is wat het is.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:00 schreef GayGuy het volgende:
Ik vermaak me prima met stream 1. Jammer dat ik niet kan cappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |