Half februariquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wanneer begin jij met je nieuwe baan?
Jammer dat het na zo'n fijne week was, maar enorm positief dat hij er zelf meteen mee kwam.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:12 schreef vlindertje89 het volgende:
Dank voor jullie wijze woorden.
Heb hem inmiddels gesproken, hij vertelde meteen al uit zichzelf over dat hij gister date had gehad die veel leuker was dan hij had verwacht en dat hij haar vaker wil zien en dat hij niet eerlijk naar ons allebei vindt om dan met mij ook dingen te blijven doen. Het was de eerste keer dat hij met iemand anders een date had gehad en heeft dus ook met niemand seks gehad behalve met mij in de afgelopen drie maanden. Ik heb hem daar ook altijd volledig in vertrouwd overigens, die afspraak over veilig. Er hoeft verder niet zoveel te veranderen, behalve dat we dus geen seks meer gaan hebben. Was prima gesprek, hij was geloof ik ook wel opgelucht dat ik niet helemaal in tranen was ofzo. Ik vind t jammer wel, vooral omdat de afgelopen week echt weer gezellig was, elkaar drie keer gezien ook, en zondag al helemaal, maar als hij met iemand anders die klik meer heeft, tja, daar is niks aan te doen. Dan is het pech dat dat net een dag na zo'n leuke week is.
Gewoon even ego zijn. Je hebt het moeilijk, en da's logisch en wij zijn luisterende oren ogen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:01 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik zal zo ook even fatsoenlijk bijlezen, sorry voor de ego
Dit hebben we bij tijd en wijlen allemaal wel evenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:01 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik zal zo ook even fatsoenlijk bijlezen, sorry voor de ego
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:53 schreef Barreltje het volgende:
Tnx voor de input! Ik ga vooral even kijken en kijken welke katten me aanspreken.. en of het er 1 of 2 worden..
Maar kiektan:Is dat hier of in je nwe thuisland? Want ik wil zo langzamerhand ook wel weer ad kat. En dan het liefst een kitten (of 2 indien echt aan elkaar verknocht)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me ook handiger om te doen zolang ik nog thuis werk."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Dat klinkt een beetje als een hoaxquote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Blij ei hier.
Zag laatst iets over pumps van een speciaal materiaal. Maar pumps hebben hakken en mijn voeten kunnen niet in hakschoenen. Maar verder scrollen en toen bleek dat ze deze pumps in hoge hak, middel hak en jawel lage hak hebben. DIe besteld, veel te klein dus teruggestuurd en gevraagd om nog wat groter. En yes yes yes. Een elegante schoen die past (het voetbed nog niet, maar vast wel als de schoen wat uitloopt!![]()
![]()
Dan is het dus gewoon een good guyquote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:12 schreef vlindertje89 het volgende:
Dank voor jullie wijze woorden.
Heb hem inmiddels gesproken, hij vertelde meteen al uit zichzelf over dat hij gister date had gehad die veel leuker was dan hij had verwacht en dat hij haar vaker wil zien en dat hij niet eerlijk naar ons allebei vindt om dan met mij ook dingen te blijven doen. Het was de eerste keer dat hij met iemand anders een date had gehad en heeft dus ook met niemand seks gehad behalve met mij in de afgelopen drie maanden. Ik heb hem daar ook altijd volledig in vertrouwd overigens, die afspraak over veilig. Er hoeft verder niet zoveel te veranderen, behalve dat we dus geen seks meer gaan hebben. Was prima gesprek, hij was geloof ik ook wel opgelucht dat ik niet helemaal in tranen was ofzo. Ik vind t jammer wel, vooral omdat de afgelopen week echt weer gezellig was, elkaar drie keer gezien ook, en zondag al helemaal, maar als hij met iemand anders die klik meer heeft, tja, daar is niks aan te doen. Dan is het pech dat dat net een dag na zo'n leuke week is.
De schoenen zijn van "wolky at work" (https://wolkyatwork.com/halifax-f2f?childSku=8719205483625) en de mop is Leifheit twist. (https://www.bol.com/nl/nl(...)t06f8oUaAmfLEALw_wcB) Dat die met lichte druk water eruit slingert is zo fijn, ik krijg dat met mijn vorige dweilding niet voor elkaar en bleef de vloer veel te nat.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje als een hoax![]()
Ik ben wel benieuwd, ook naar je mok.
Dat is inderdaad vaak géén goed plan. In mijn geval ook niet. Had het nooit moeten doen, er na 2 jaar een kat bijnemen. Was een ramp voor de oudste. En de jongste kwam pas tot zijn recht en op zijn gemak en ontwikkelde pas echt een band met mij na het overlijden vd oudste.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:00 schreef Isabeau het volgende:
Overigens hier in mijn omgeving echt slechte ervaring met 'meer katten is gezellig!'. Katten die elkaar het leven zuur maakten en zo. Jross wil nog steeds per se een kitten er bij want 'zo gezellig' voor Poes. Dus helemaal eens met sigme dat dat een mensen kijkpunt is en niet per se hoe katten er zelf over denken/voelen.
Heb jij FB? Daar volg ik "kittens wierden". Da's niet naast de deur natuurlijk, maar volgens mij heeft zij er nog een paar in de opvang.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is dat hier of in je nwe thuisland? Want ik wil zo langzamerhand ook wel weer ad kat. En dan het liefst een kitten (of 2 indien echt aan elkaar verknocht)
Lijkt me ook handiger om te doen zolang ik nog thuis werk.
Wat ziet het er gaaf uit! Hopelijk kunnen we komende zomer weer eens een kijkje komen nemen. Het is volgens mij totaal onherkenbaar geworden.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Al onze nieuwe bomen en struiken staan in de grond! We hebben zelden een zo soepel lopend project gehad.
We hebben nu zelfs een heuse boomgaard![]()
[ afbeelding ]
Twee bomen moeten nog worden geleverd. Omdat we een palenrammer hadden gehuurd, hebben we maar wel alvast de gaten gegraven en de palen geslagen.
In de bessentuin staan ook alvast de palen om het fruit langs te leiden.
[ afbeelding ]
Verder zijn er nog 10 andere eetbare bomen en planten geplaatst.
Deze vakantie was zo geweldig. Niet alleen vanwege de planten maar het was gewoon heel gezellig en relaxed
Dat zijn zeker nette schoenen. En als ze van Wolky zijn, zijn ze vast heel comfortabel.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De schoenen zijn van "wolky at work" (https://wolkyatwork.com/halifax-f2f?childSku=8719205483625) en de mop is Leifheit twist. (https://www.bol.com/nl/nl(...)t06f8oUaAmfLEALw_wcB) Dat die met lichte druk water eruit slingert is zo fijn, ik krijg dat met mijn vorige dweilding niet voor elkaar en bleef de vloer veel te nat.
Dat zou leuk zijn inderdaad! Vooral buiten is er wel heel veel veranderd ja.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat ziet het er gaaf uit! Hopelijk kunnen we komende zomer weer eens een kijkje komen nemen. Het is volgens mij totaal onherkenbaar geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |