abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203030208
Zit mobiel dus weer geen plaatje :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_203030368
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 15:14 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wanneer begin jij met je nieuwe baan?
Half februari :)
pi_203031244
Ik ga straks trainen en naar oma. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_203031283
Blij ei hier.
Zag laatst iets over pumps van een speciaal materiaal. Maar pumps hebben hakken en mijn voeten kunnen niet in hakschoenen. Maar verder scrollen en toen bleek dat ze deze pumps in hoge hak, middel hak en jawel lage hak hebben. DIe besteld, veel te klein dus teruggestuurd en gevraagd om nog wat groter. En yes yes yes. Een elegante schoen die past (het voetbed nog niet, maar vast wel als de schoen wat uitloopt! *O* *O* *O*
pi_203031284
Dank voor jullie wijze woorden.

Heb hem inmiddels gesproken, hij vertelde meteen al uit zichzelf over dat hij gister date had gehad die veel leuker was dan hij had verwacht en dat hij haar vaker wil zien en dat hij niet eerlijk naar ons allebei vindt om dan met mij ook dingen te blijven doen. Het was de eerste keer dat hij met iemand anders een date had gehad en heeft dus ook met niemand seks gehad behalve met mij in de afgelopen drie maanden. Ik heb hem daar ook altijd volledig in vertrouwd overigens, die afspraak over veilig. Er hoeft verder niet zoveel te veranderen, behalve dat we dus geen seks meer gaan hebben. Was prima gesprek, hij was geloof ik ook wel opgelucht dat ik niet helemaal in tranen was ofzo. Ik vind t jammer wel, vooral omdat de afgelopen week echt weer gezellig was, elkaar drie keer gezien ook, en zondag al helemaal, maar als hij met iemand anders die klik meer heeft, tja, daar is niks aan te doen. Dan is het pech dat dat net een dag na zo'n leuke week is.
pi_203031556
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 16:12 schreef vlindertje89 het volgende:

Heb hem inmiddels gesproken, hij vertelde meteen al uit zichzelf over dat hij gister date had gehad die veel leuker was dan hij had verwacht en dat hij haar vaker wil zien en dat hij niet eerlijk naar ons allebei vindt om dan met mij ook dingen te blijven doen. Het was de eerste keer dat hij met iemand anders een date had gehad en heeft dus ook met niemand seks gehad behalve met mij in de afgelopen drie maanden. Ik heb hem daar ook altijd volledig in vertrouwd overigens, die afspraak over veilig. Er hoeft verder niet zoveel te veranderen, behalve dat we dus geen seks meer gaan hebben. Was prima gesprek, hij was geloof ik ook wel opgelucht dat ik niet helemaal in tranen was ofzo. Ik vind t jammer wel, vooral omdat de afgelopen week echt weer gezellig was, elkaar drie keer gezien ook, en zondag al helemaal, maar als hij met iemand anders die klik meer heeft, tja, daar is niks aan te doen. Dan is het pech dat dat net een dag na zo'n leuke week is.
Jammer dat het na zo'n fijne week was, maar enorm positief dat hij er zelf meteen mee kwam.
pi_203031736
Dan is dat ook weer duidelijk Vlindertje. 😉

Gut, zo maar twee uitnodigingen voor de booster, die er volgens mij al bijna 3 weken inzit w/

Wat een saaie dag weer.
Lekker hoor Lonaa met sporten en naar oma.
En kaatje voor schoenen. B-)
pi_203031984
Wel jammer @vlindertje89 maar fijn dat hij zo eerlijk is. En knap hoe je ermee omgaat _O_
pi_203032172
Het ging vanmiddag best goed maar lig nu wel huilend op de bank :@ niet eens zozeer om hem zelf, eigenlijk meer om het gevoel van wat is er dan niet leuk genoeg aan mij, waarom ben ik niet leuk genoeg, waarom kan hij met mij niet hebben wat hij blijkbaar met haar wel heeft.

En ik weet wel dat ik niet zo moet denken en dat we dan gewoon niet genoeg bij elkaar passen en dat dat helemaal niet betekent dat ik niet leuk ben, maar ik heb drie uur geslapen dus dat relativeren lukt even niet zo meer.

En idd heel fijn dat hij zo eerlijk was. Hij vertelde het ook anderhalf uur nadat ze bij hem weg was, dus ook heel snel gewoon verteld. Zo ken ik hem ook wel (daarom vertrouwde ik hem ook volledig wbt veilig).
pi_203032176
Ik zal zo ook even fatsoenlijk bijlezen, sorry voor de ego :*
pi_203032540
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 17:01 schreef vlindertje89 het volgende:
Gewoon even ego zijn. Je hebt het moeilijk, en da's logisch en wij zijn luisterende oren ogen.

En jij bent leuk genoeg, maar de juiste meneer heeft jou nog niet gevonden.

Heel wat anders, hoe blij kan je zijn met een huishoudding. Zag van de week bij vrienden een vloermop die met nauwelijks inspanning van mij tot vrijwel droog uitwringt. Net even getest en ik ben blij. Het werkt hier net zo, net de badkamer gedweild (en da's best lastig vanwege ruwe tegels) en het uitwringen en dweilen ging als een tierelier en geen zere polsen *O*
pi_203033247
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 17:01 schreef vlindertje89 het volgende:
Dit hebben we bij tijd en wijlen allemaal wel even ;) Daar hoef je ècht geen verontschuldiging voor te maken. Dit houdt jou nu bezig, dit helpt om één en ander helder te krijgen. En mooi dat wij daar bij kunnen helpen.

En gevoel en verstand zitten nou eenmaal niet altijd op één lijn. Daar zijn hele boeken over geschreven joh :+ (sense and sensibility!) Ik hoop dat het je niet nog meer nachtrust gaat kosten. Op een bepaalde manier afgewezen worden (want ik denk dat het zo voelt) is nooit leuk en doet een beetje pijn. Zelfs als je afgewezen wordt door iemand die je eigenlijk zelf al niet wilde. Ik zou verder heel blij zijn met zo'n eerlijk persoon en ik vind het fijn dat jullie er goed over hebben kunnen praten. Komt wel goed :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 4 januari 2022 @ 17:57:12 #13
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203033304
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 11:53 schreef Barreltje het volgende:
Tnx voor de input! Ik ga vooral even kijken en kijken welke katten me aanspreken.. en of het er 1 of 2 worden.. ^O^

Maar kiektan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat hier of in je nwe thuisland? Want ik wil zo langzamerhand ook wel weer ad kat. En dan het liefst een kitten (of 2 indien echt aan elkaar verknocht) :@
Lijkt me ook handiger om te doen zolang ik nog thuis werk.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 4 januari 2022 @ 17:58:03 #14
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203033329
Overigens nog 1,5 week en dan begin ik ook met mijn nwe baan. Erg veel zin in *O*
pi_203033336
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 16:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Blij ei hier.
Zag laatst iets over pumps van een speciaal materiaal. Maar pumps hebben hakken en mijn voeten kunnen niet in hakschoenen. Maar verder scrollen en toen bleek dat ze deze pumps in hoge hak, middel hak en jawel lage hak hebben. DIe besteld, veel te klein dus teruggestuurd en gevraagd om nog wat groter. En yes yes yes. Een elegante schoen die past (het voetbed nog niet, maar vast wel als de schoen wat uitloopt! *O* *O* *O*
Dat klinkt een beetje als een hoax :D

Ik ben wel benieuwd, ook naar je mok.
Spoilers!
pi_203033375
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 16:12 schreef vlindertje89 het volgende:

Dan is het dus gewoon een good guy _O_

Wel jammer dat je gevoel nu even gevoelig is :*
Spoilers!
pi_203033384
Overigens hier in mijn omgeving echt slechte ervaring met 'meer katten is gezellig!'. Katten die elkaar het leven zuur maakten en zo. Jross wil nog steeds per se een kitten er bij want 'zo gezellig' voor Poes. Dus helemaal eens met sigme dat dat een mensen kijkpunt is en niet per se hoe katten er zelf over denken/voelen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203033429
@Tele6, vorig jaar maakten jullie ook wafels met oliebollenmix toch? Het klinkt echt geweldig. Ik nam me toen voor om nog een pak te kopen maar kwam het nergens meer tegen.
Ik bedenk nu (pas) dat ik helemaal geen wafelapparaat meer heb :D

Hoe was jullie oud en nieuw? Heeft A de vakantiestress overleefd?
Spoilers!
pi_203033617
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 17:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat klinkt een beetje als een hoax :D

Ik ben wel benieuwd, ook naar je mok.
De schoenen zijn van "wolky at work" (https://wolkyatwork.com/halifax-f2f?childSku=8719205483625) en de mop is Leifheit twist. (https://www.bol.com/nl/nl(...)t06f8oUaAmfLEALw_wcB) Dat die met lichte druk water eruit slingert is zo fijn, ik krijg dat met mijn vorige dweilding niet voor elkaar en bleef de vloer veel te nat.
pi_203033658
Al onze nieuwe bomen en struiken staan in de grond! We hebben zelden een zo soepel lopend project gehad.
We hebben nu zelfs een heuse boomgaard O+

Twee bomen moeten nog worden geleverd. Omdat we een palenrammer hadden gehuurd, hebben we maar wel alvast de gaten gegraven en de palen geslagen.

In de bessentuin staan ook alvast de palen om het fruit langs te leiden.

Verder zijn er nog 10 andere eetbare bomen en planten geplaatst.

Deze vakantie was zo geweldig. Niet alleen vanwege de planten maar het was gewoon heel gezellig en relaxed *;

Ik heb toch wel weer zin om morgen aan het werk te gaan.
Spoilers!
  dinsdag 4 januari 2022 @ 18:15:06 #21
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203033676
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 18:00 schreef Isabeau het volgende:
Overigens hier in mijn omgeving echt slechte ervaring met 'meer katten is gezellig!'. Katten die elkaar het leven zuur maakten en zo. Jross wil nog steeds per se een kitten er bij want 'zo gezellig' voor Poes. Dus helemaal eens met sigme dat dat een mensen kijkpunt is en niet per se hoe katten er zelf over denken/voelen.
Dat is inderdaad vaak géén goed plan. In mijn geval ook niet. Had het nooit moeten doen, er na 2 jaar een kat bijnemen. Was een ramp voor de oudste. En de jongste kwam pas tot zijn recht en op zijn gemak en ontwikkelde pas echt een band met mij na het overlijden vd oudste.
pi_203033677
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 17:57 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Is dat hier of in je nwe thuisland? Want ik wil zo langzamerhand ook wel weer ad kat. En dan het liefst een kitten (of 2 indien echt aan elkaar verknocht) :@
Lijkt me ook handiger om te doen zolang ik nog thuis werk.
Heb jij FB? Daar volg ik "kittens wierden". Da's niet naast de deur natuurlijk, maar volgens mij heeft zij er nog een paar in de opvang.
pi_203033757
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 18:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Al onze nieuwe bomen en struiken staan in de grond! We hebben zelden een zo soepel lopend project gehad.
We hebben nu zelfs een heuse boomgaard O+

[ afbeelding ]
Twee bomen moeten nog worden geleverd. Omdat we een palenrammer hadden gehuurd, hebben we maar wel alvast de gaten gegraven en de palen geslagen.

In de bessentuin staan ook alvast de palen om het fruit langs te leiden.

[ afbeelding ]

Verder zijn er nog 10 andere eetbare bomen en planten geplaatst.

Deze vakantie was zo geweldig. Niet alleen vanwege de planten maar het was gewoon heel gezellig en relaxed *;
Wat ziet het er gaaf uit! Hopelijk kunnen we komende zomer weer eens een kijkje komen nemen. Het is volgens mij totaal onherkenbaar geworden.
pi_203033857
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 18:12 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
De schoenen zijn van "wolky at work" (https://wolkyatwork.com/halifax-f2f?childSku=8719205483625) en de mop is Leifheit twist. (https://www.bol.com/nl/nl(...)t06f8oUaAmfLEALw_wcB) Dat die met lichte druk water eruit slingert is zo fijn, ik krijg dat met mijn vorige dweilding niet voor elkaar en bleef de vloer veel te nat.
Dat zijn zeker nette schoenen. En als ze van Wolky zijn, zijn ze vast heel comfortabel.

Wij hebben zo'n zelfde mop maar dan voor 10 euro gekocht bij de Dirk. Heel fijn inderdaad. Na 10 jaar trouwe dienst is hij wel aan vervanging toe. Tot nu toe zag ik alleen zulke systemen met een pedaal en dat lijkt me niet zo handig als wat jij en wij hebben. Ik weet dus wat ik moet kopen als de onze de geest geeft.
Spoilers!
pi_203033877
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 18:18 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wat ziet het er gaaf uit! Hopelijk kunnen we komende zomer weer eens een kijkje komen nemen. Het is volgens mij totaal onherkenbaar geworden.
Dat zou leuk zijn inderdaad! Vooral buiten is er wel heel veel veranderd ja.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')