SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [Bewoner] Nawael
BB / [Bewoner] Salar
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Dan ging ze pas echt het spel spelen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat maakte Els daar toch van
dan ging ze los
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zelfs bij puur natuur zijn er uitzonderingen natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
ze is gewoon heel spontaanquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Kitty heel spontaan tegen die melkfles.
Beiden puur natuur. Beiden iets te puur. Houd meer van gewone chocolade.quote:
Oops, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:32 schreef ChocoFan het volgende:
Kitty heeft een hartinfarct gehad. En toen gelijk gestopt met roken.
melk heet dat schatquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Beiden puur natuur. Beiden iets te puur. Houd meer van gewone chocolade.
jepquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kitty is een reden om de streams uit te zetten
Dus je hebt ze nu uitstaanquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kitty is een reden om de streams uit te zetten
Vertelt ze net, maakt haar niet minder vervelend natuurlijk, ik doe alleen verslag van wat ik hoor of zie.quote:
Dat klopt, mag ook geen excuus zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vertelt ze net, maakt haar niet minder vervelend natuurlijk, ik doe alleen verslag van wat ik hoor of zie.
Vind die Kitty een beetje te aanwezig, steekt overal haar neus in. Zelfs als ze een verhaal staat te vertellen houdt ze alles en iedereen in de gaten en wijst ze iedereen terechtquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:28 schreef Rhosyn het volgende:
Er is volgens mij wel al een stille "strijd" gaande over het koken.
Kitty zegt dat ze er gelukkig van wordt. Het erg graag doet. Vera meteen van: ik hou ook van koken.
En wie startte de discussie over het koken op? Nawel ofzoiets. Die datacenterdame.
Ik benoem het maar even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |