Moeten ze gewoon beter presteren. Zo simpel is hetquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:47 schreef spleeh het volgende:
Onzinng dat Rowby John en Scott Waites geen tourkaart krijgen.
Kuivenhoven heeft afgelopen jaar echt vooruitgang geboekt.
Waarom zouden deze twee dat niet kunnen helpen.
De kans dat een vrouw een tourkaart verdient acht ik namelijk zeer klein.
Net zo klein als deze twee extra tourkaarten er niet zouden zijn
GEEN Flyers.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik steun Scott Waites, Rowby-John en Rusty-Jake Rodriguez, Bradley Brooks, Jelle Klaasen, Chas Barstow, Fallon Sherrock, Kevin Doets, Christian Kist, Richard Veenstra, Benito van de Pas, Toon Greebe, Martijn Dragt, Jarred Cole, Richie Burnett, Alan Norris, Wayne Warren, James Richardson, Damian Mol, Ronny Huybrechts, Jan Dekker, Danny Jansen, Nathan Rafferty en Lorenzo Pronk.
Hitlerjugend.quote:
Misschien dat ik de lijst nog eens moet bekijken, maar met Noguera de enige die ik op de EU Q-School graag zie winnen.quote:
Trina Gulliver, tjaquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:26 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.dartsactueel.(...)-cards-in-duitsland/
Is Kale Karel afgeserveerd? Kciuk heeft wel de potentie (en bereidheid) om stapjes te maken volgens mij. Trikkel zou ik het ook wel gunnen, alleen dat draait vaak niet.quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien dat ik de lijst nog eens moet bekijken, maar met Noguera de enige die ik op de EU Q-School graag zie winnen.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is Kale Karel afgeserveerd? Kciuk heeft wel de potentie (en bereidheid) om stapjes te maken volgens mij. Trikkel zou ik het ook wel gunnen, alleen dat draait vaak niet.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:50 schreef El-Stinho het volgende:
Misschien dat ik de lijst nog eens moet bekijken
De allereerste naam op de lijst had je niet gezien, maar Noguera wel?quote:
Hoort James Wilson daarbij? Is Aaron Beeney nog niet cult genoeg? Is Gary Blades geen sympathieke jongen? Heb je geen zin in Wes Newton in de Premier League? Mis je geen moddervette John O'Shea? Geen behoefte aan een mentaal herstelde Jamie Lewis? Geen zin in een frauderende Dave Prins? Geen zin om uit volle borst mee te zingen met demagoog Vindaloo? Geen behoefte aan het grootste talent sinds JvT: Leighton Bennett? Geen zin in een nee-knikkende Thornton? Is een constante speler als Simon Stevenson niet wat? Steun je heywoodu en Portela niet?quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:22 schreef wimderon het volgende:
Het stikt op de UK-lijst wel van de namen waarvan ik zeg: nee, doe maar niet.
Niet:quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoort James Wilson daarbij? Is Aaron Beeney nog niet cult genoeg? Is Gary Blades geen sympathieke jongen? Heb je geen zin in Wes Newton in de Premier League? Mis je geen moddervette John O'Shea? Geen behoefte aan een mentaal herstelde Jamie Lewis? Geen zin in een frauderende Dave Prins? Geen zin om uit volle borst mee te zingen met demagoog Vindaloo? Geen behoefte aan het grootste talent sinds JvT: Leighton Bennett? Geen zin in een nee-knikkende Thornton? Is een constante speler als Simon Stevenson niet wat? Steun je heywoodu en Portela niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Hoezo zijn ze roommates? Wat doet Jeff Smith daar, die heeft toch gewoon een tourcard?quote:
Bah, Breda.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:20 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, in ieder geval al één bingo.
@:maxi-mus vindt dit een leuke rubriek.
Zijn friends with benefitsquote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hoezo zijn ze roommates? Wat doet Jeff Smith daar, die heeft toch gewoon een tourcard?
Wij zijn simpel.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:20 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, in ieder geval al één bingo.
@:maxi-mus vindt dit een leuke rubriek.
Bijzonder, BIOT heeft toch alleen wat militaire bewoners die steeds wisselen ipv permanente inwoners?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben voor Codi Singh Nagi vanwege de vlag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |