Deze stem ruilen ze nog wel in voor 'n ander stemacteurquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was wel de grootste ergernis inderdaad. Ten eerste was hij niet te verstaan, maar hij komt ook heel amateuristisch over, net of hij dit nog nooit gedaan heeft. Die van vorig jaar was tenminste een acteur, die dat veel meer kon dragen. Weet niet wie de nieuwe stem is maar die is niet goed gecast voor deze rol.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:10 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik denk het ene voor de pot, en het andere voor de boodschappen
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
¤1800 zal voor de pot zijn geweest, ¤45 voor boodschappen.
Er gaat er nog wel 1 uit de kast komen denk ikquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Voorlopig valt de kwaliteit van de opnames tegen, denk dat het aan mijn verouderde, trage laptopje ligt helaas ....
We zullen zienquote:
Ik weet niet of ze hem zullen inruilen, dat zou een beetje vreemd zijn voor de bewoners om dan ineens een andere stem te horen. Maar hij haalt het niet bij het niveau van de Australische BB stem. Die heeft de juiste kwinkslag in zijn stem, juiste intonatie en humor.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Deze stem ruilen ze nog wel in voor 'n ander stemacteur
Of gewoon al die filters/effecten eraf. Volgens zat er over de BB-stem van vorig jaar de eerste dagen ook veel meer effect, later werd het veel minder.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Deze stem ruilen ze nog wel in voor 'n ander stemacteur
en verstaanbaar.. alleen dat zou al moeten...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze hem zullen inruilen, dat zou een beetje vreemd zijn voor de bewoners om dan ineens een andere stem te horen. Maar hij haalt het niet bij het niveau van de Australische BB stem. Die heeft de juiste kwinkslag in zijn stem, juiste intonatie en humor.
Corona is er nog, kan ook op de stem slaanquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze hem zullen inruilen, dat zou een beetje vreemd zijn voor de bewoners om dan ineens een andere stem te horen. Maar hij haalt het niet bij het niveau van de Australische BB stem. Die heeft de juiste kwinkslag in zijn stem, juiste intonatie en humor.
Ze zou zo maar eens genomineerd kunnen worden door die nieuwe vrouwquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:13 schreef just me het volgende:
Kitty voelt zich steeds minder betrokken volgens mij, mengt zich niet echt in de groep
ze valt er een beetje buitenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:13 schreef just me het volgende:
Kitty voelt zich steeds minder betrokken volgens mij, mengt zich niet echt in de groep
big brother heeft losse handjes in deze editiequote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:12 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Muggenbeet of klap op zijn oog?
volgens mij lacht hij gewoon beleefdquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:13 schreef Tourniquet het volgende:
Tobias hoort die 100 jaar oude worteltjestaart-mop nu voor het eerst?
Of klap van een mug op zijn oog? Vragen, vragen!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:12 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Muggenbeet of klap op zijn oog?
quote:
Zegt helemaal niks, schoonzoon gaat ook wekelijks om het in model te houden. Dit soort kapsels hebben dan nodig en als je het zelf niet kan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |