hoe dan nuquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar gaan normaal gesproken elke week naar de kapper.....
dat had je nu niet moeten zeggenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Stream 2 is de Veracam .. crap ... nu niet meer.
Ik denk dat Kitty wel met een verhaal komt dat ze vroeger haar zoons knipte, dus dat ze dat wel kanquote:
Dat was wel de grootste ergernis inderdaad. Ten eerste was hij niet te verstaan, maar hij komt ook heel amateuristisch over, net of hij dit nog nooit gedaan heeft. Die van vorig jaar was tenminste een acteur, die dat veel meer kon dragen. Weet niet wie de nieuwe stem is maar die is niet goed gecast voor deze rol.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kijkers Big Brother ergeren zich aan stem: 'Ik verstond er niks van
Bron: rtlboulevard.nl
Voorlopig valt de kwaliteit van de opnames tegen, denk dat het aan mijn verouderde, trage laptopje ligt helaas ....quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
DGK neemt alles weer op voor het nageslacht![]()
![]()
![]()
veel geld dusquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:09 schreef Tourniquet het volgende:
¤1800 verdiend met een spel met gekleurde ballen.
@:Benny
Maar geen kapper, dus maar half gelijkquote:
Ik denk het ene voor de pot, en het andere voor de boodschappenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
veel geld dus
en 45 euro met die eerste opdracht
¤1800 zal voor de pot zijn geweest, ¤45 voor boodschappen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
veel geld dus
en 45 euro met die eerste opdracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |