in italie de was giulia salemiquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wat the fuck is dat
[..]
Het is Salami
Ik zag hetquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had het fout zijn ouders komen er vandaan
Veel prikkels lijkt hetquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
praat ook erg veel
kan zenuwen zijn
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zag het
[..]
Veel prikkels lijkt het
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nederlands want daar is hij geboren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Grace is irritant, houd daarvanquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:03 schreef Hunter het volgende:
De mannen waren opvallend. En Grace natuurlijk
Ik denk er anders overquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:03 schreef freaky40 het volgende:
Weet niet wat ik van die Christof moet denken. Hij heeft iets smoezeligs en sneaky.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook , niets mis mee , behalve dan zijn muziek
Salarquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:05 schreef TheRacingElf het volgende:
Salamr heeft volgens mij Christof genomineerd afgaand op hoe hij op hem reageert, een beetje ontwijkend.
Dat klopt wel met wat hij gisteren zeiquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:05 schreef TheRacingElf het volgende:
Salamr heeft volgens mij Christof genomineerd afgaand op hoe hij op hem reageert, een beetje ontwijkend.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Stream 2 volgt zo, ik worstel nog een beetje met het geluid ......![]()
Aankomst nieuwe bewoners stream 1 - 4 januari 2022.DGK neemt alles weer op voor het nageslachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
I will do what i must !!
Weer een puntje er bij voor Salar.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:05 schreef TheRacingElf het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |