Gisteren nog gezocht zonder resultaat, weet eigenlijk ook niet meer of ik het heb gelezen of gehoord. Maar dat het helemaal niks meer zegt is (helaas) onzin.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daarom, en voor spelers van Ajax wordt in de regel ook gewoon meer gedokt. Of dat nou terecht is of niet. Ik hecht er dan ook bijzonder weinig waarde aan. Ben wel nieuwsgierig naar het artikel van @:caland
Hmm jammer, ik kon ook niets vinden. Het zal iets zeggen maar denk eerder dat de waarheid in het midden ligt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Gisteren nog gezocht zonder resultaat, weet eigenlijk ook niet meer of ik het heb gelezen of gehoord. Maar dat het helemaal niks meer zegt is (helaas) onzin.
Oh zeker, maar ik heb ook lang gedacht dat het helemaal geen invloed heeft. Het kan soms enige invloed hebben, maar zegt lang niet alles inderdaad.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hmm jammer, ik kon ook niets vinden. Het zal iets zeggen maar denk eerder dat de waarheid in het midden ligt.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Gisteren nog gezocht zonder resultaat, weet eigenlijk ook niet meer of ik het heb gelezen of gehoord. Maar dat het helemaal niks meer zegt is (helaas) onzin.
Misschien dit artikel?quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hmm jammer, ik kon ook niets vinden. Het zal iets zeggen maar denk eerder dat de waarheid in het midden ligt.
Die refereren ook naar een FTM artikel, die had ik ook gevonden maar zit achter de betaalmuur.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Misschien dit artikel?
https://www.theguardian.c(...)s-made-by-volunteers
Die valt wel te omzeilen toch? Ik kan hem gewoon lezenquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die refereren ook naar een FTM artikel, die had ik ook gevonden maar zit achter de betaalmuur.
Ik vind ZKA persoonlijk erg schaamteloos en dat zal ook de reden zijn dat ie zo’n netwerk heeft weten op te bouwen. Wel een erg vermoeiend figuur daardoor, en vaak ook niet al te snugger.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Als dit de voorbeelden zijn begrijpt hij er echt helemaal niets van lol.
Mwah, ik vind het wel eens handig om een globale inschatting te maken van een club of speler zonder te kijken. Zeker als je een beetje de standaard ‘regeltjes’ erbij in acht neemt (bijv dat in de regel spelers uit Nederland meer waard zijn dan die uit Noorwegen). Maar vaak zegt het bijzonder weinig, vooral als je zonder te differentiëren waardes gaat vergelijken.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daarom, en voor spelers van Ajax wordt in de regel ook gewoon meer gedokt. Of dat nou terecht is of niet. Ik hecht er dan ook bijzonder weinig waarde aan. Ben wel nieuwsgierig naar het artikel van @:caland
Een wat?!quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind ZKA persoonlijk erg schaamteloos en dat zal ook de reden zijn dat ie zo’n netwerk heeft weten op te bouwen. Wel een erg vermoeiend figuur daardoor, en vaak ook niet al te snugger.
Ik weet ook niet precies wat ik moet denken dat zo’n jongen nu best veel macht heeft (want dat heeft ie wel), het is in het belang van Feyenoord best fijn om een ‘positief ingestelde’ clubwatcher te hebben ipv het cynische gezeik van bijv Krabby die duidelijk lijntjes had met Cor Pot, maar aan de andere kant ontbreekt het hem wel eens de mentale capaciteiten om er goed mee om te gaan. Het ‘verklappen’ van Slot had vorig seizoen door hem best wel eens mis kunnen gaan bijvoorbeeld, en rond Summerville gebruikte zijn zaakwaarnemer ZKA om een ‘Chinese Crunch’ toe te passen. Zijn gedrag kan nog best wel eens echt schade gaan opleveren.
Een marketingtechniek (laten blijken alsof de deal al rond is om vervolgens toch nog voorwaarden toe te voegen)quote:
Ah oke, dat gevaar ligt inderdaad op de loer.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een marketingtechniek (laten blijken alsof de deal al rond is om vervolgens toch nog voorwaarden toe te voegen)
Alsjeblieft nietquote:@:kingroland kan je hier meer over vertellen
Een bult.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:10 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Je verwacht het niet. Hoeveel mensen zouden al een ticket geboekt hebben?
Die zijn er al, ken er een aantal. Het bier smaakt er niet minder om en hadden er al rekening mee gehouden.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:10 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Net alsof die voor het voetbal gingen. :’)quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:10 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Spanje is puur genot op dit momentquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zijn er al, ken er een aantal. Het bier smaakt er niet minder om en hadden er al rekening mee gehouden.
quote:
Wat? gewoon een goede tackle op de bal...ik zie het probleem niet zoquote:
Ben je nu naast achterlijk ook al scheel?quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat? gewoon een goede tackle op de bal...ik zie het probleem niet zo
Valt wel mee momenteel op het vaste land. Met 16/17 graden mag je al heel blij zijn. Uiteraard veel beter dan hier.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Spanje is puur genot op dit moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |