ja nouchine verzoekte het ,maarquote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:17 schreef Benny het volgende:
Zo. Even teruggelezen... Kitty is Kutty en Nouchine is lief. Dawast?
Moet je @mario390 even vragen hoe hij dat doetquote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:16 schreef Cargamelk het volgende:
Videoland opgezegd .. krijg geen livestreams in het buitenland ..wat een ellende
Kitty snurktquote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:17 schreef Benny het volgende:
Zo. Even teruggelezen... Kitty is Kutty en Nouchine is lief. Dawast?
Met VPN?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:16 schreef Cargamelk het volgende:
Videoland opgezegd .. krijg geen livestreams in het buitenland ..wat een ellende
sssssssssssstquote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je @:Mario390 even vragen hoe hij dat doet
Die zit er nog aan en in 'n spalk. Morgen ff 'n uurtje aan het infuus in het ziekenhuis.....quote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,hoe gaat het met je arm?
Wat heb je met je arm dan ? Het zit jou ook niet mee allemaalquote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die zit er nog aan en in 'n spalk. Morgen ff 'n uurtje aan het infuus in het ziekenhuis.....
Dat is raar, ik heb geen idee hoe of wat misschien heeft @HiDiHo een oplossing?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:32 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Videoland doet het verder prima maar geen livestreams
Ja die doet het hier ook niet zuiver. Krijg ook geen meldingen als ik DM hebquote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:35 schreef Cargamelk het volgende:
Ook FOK! doet raar ... moet nu iedere keer refreshen
Ja,maar dat is offtopic.quote:
Hey Whuzz ouwe neukertquote:
Hoezo, maak je daar geen streams van danquote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,maar dat is offtopic.
Goedemorgen.
Jij met Dot wel?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoezo, maak je daar geen streams van dan![]()
Oeps, dacht dat ik elders zatquote:
Meestal wel, maar onze nieuwe roze camper heeft nog geen goede camera'squote:
Da's nog vreemder danquote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:32 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Videoland doet het verder prima maar geen livestreams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |