Voor mij maakt afstand weinig uit. Ik pak de auto wel en of ik nu 'om de hoek' moet zijn, of aan de andere kant van het land... Ja, het duurt in het ene geval wat langer voor je op de plek van bestemming bent.
Indien je zelf geen vervoer hebt, is het natuurlijk makkelijk als het OV een beetje goed is geregeld.
Kortom het ligt totaal aan de situatie.
quote:Ah je hebt dus al iemand op 't oog.
Op zondag 2 februari 2003 14:00 schreef innovation het volgende:
16
63 Km
geen OV
stopt geen trien in dat gat dus ik moet met dus van af eindhove.
63 KM vind ik niet echt veel. Met de trein en bus kun je al heel veel verder.. Ik heb 't ook gedaan toen ik 16 was (half jaartje). Ieder weekend omstebeurt naar elkaar toe.. beetje seksen enzo. Tot het gaat vervelen en dan zoek je lekker iemand dicht bij huis. Meiden zat in Eindhoven toch?
maar ja kijk duurt wel ff voor dat ik daar ben elke keer. ongeveer 1 uur tot ander half uur.
je kunt niet echt zeggen dat mee werkt
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:48 schreef MSXUser het volgende:
Veel vertrouwen in elkaar hebben en niet overdreven aan elkaar vastklampen zijn al twee dingen.Voor mij maakt afstand weinig uit.
Ik heb al een tijdje een relatie met iemand uit de USA... afstand is vervelend, maar ach .. we zijn allebei koppig genoeg om het door te zetten en daarnaast is ze ook volledig
Waar het om gaat is vertrouwen en elkaar de ruimte gunnen, maar er wel voor zorgen dat je precies weet wat er in het leven van de ander gebeurt ... tenminste, da's ons geheim.
Daarnaast moet ik er eens aan denken grootaandeelhouder KPN te worden
quote:Wat dacht je van videoconferencing??
Op zondag 2 februari 2003 14:08 schreef innovation het volgende:
ja maar telefoon is zeker niet alles. en ik moet iemand zien.
quote:ja maa rniet als je achter NAT zit.
Wat dacht je van videoconferencing??Allebei een webcam en je kunt elkaar zien en horen
maar zo te horen is de afstand niet erg en goed te over bruggen if it's love.
quote:Ligt er aan welke tools je gebruikt natuurlijk
Op zondag 2 februari 2003 14:31 schreef innovation het volgende:
ja maa rniet als je achter NAT zit.maar zo te horen is de afstand niet erg en goed te over bruggen if it's love.
Ja, afstand is prima te overbruggen als je bereid bent om de relatie echt een kans te geven.
on topic : ja dat bednk ik
bedankt voor info
Ik vlieg iedere maand naar Oslo, dan 3 uur door het besneeuwde berglandschap met ijzige wegen naar Zweden rijden om mijn vriendin te kunnen zien
quote:yup deze techniek pas ik dus ook toe, mobiel bellen is ongeveer even duur als bellen naar amerika, meestal nog duurder. Helaas is het tot nu toe nog niet in de waarde van mijn aandelen te merken
Op zondag 2 februari 2003 14:06 schreef webspider het volgende:[..]
Daarnaast moet ik er eens aan denken grootaandeelhouder KPN te worden
Dat verhaal van die gast die elke maand naar zweden gaat, echt hoor! respect!
Elke vrijdag dender ik dus 180 km naar het zuiden. wat laat vertrekken en je hebt geen file. Daarna het weekeinde tot het uiterste rekken en dus maandag supervroeg weer naar het noorden.
Ik moet toegeven , een leasebak wil hier wel bij helpen . Elke 3e keer pakt zij, de trein en zijn we het weekeinde bij mij thuis.
Gaat prima zo moet ik zeggen. Ik mijn leven, zij het hare en stap voor stap komen zaken dichterbij... Doordeweeks is er gewoon de telefoon, en het internet.
Maar voor de topic starter.....
ga je toch lekker op je zundap
quote:Offtopic:
Op zondag 2 februari 2003 14:43 schreef innovation het volgende:
off topic : welke tools?on topic : ja dat bednk ik
bedankt voor info
Ontopic:
Sluit me aan bij American_Nightmare. Ff leuk in je puber jaren als je hormonen het winnen van je normale geestelijke gesteldheid. Maar iemand die dat nog serieus doorzet op een oudere/wijzere leeftijd heeft:
A) Zonder relatie gewoon 'geen leven' en zal dan altijd wat missen.
B) Zit super onder de plak en is psychies zo niet in orde dat hij denkt nooit meer wat te krijgen als deze relatie stuk gaat (verlatings angst, obsessie)
my 2 cents.
Personen die nu mij ongelijk geven hebben dus ook last van die obsessie en kunnen dat simpel weg niet inzien.
P.S. Geen idee hoever we qua km's uit elkaar liggen, ze woont een half uur weg van Centraal (met ov dus een uur)
quote:idd, welke tools
Op zondag 2 februari 2003 14:43 schreef innovation het volgende:
off topic : welke tools?on topic : ja dat bednk ik
bedankt voor info
nou mij is overtuigd. thnx mensen jullie helpen echt. nu die meid nog zo ver zien te krijgen.
quote:en hoe oud is ex en jij? want 200 Km vindt ik oko net wat te ver als je 16 bent hoor
Op woensdag 5 februari 2003 19:18 schreef QyRoZ het volgende:
Mijn ex vond een afstand van 200 kilometer te ver. Ik had er zelf geen problemen mee.
quote:wat je nodig hebt?
Op zondag 2 februari 2003 13:46 schreef innovation het volgende:
Ik weet dat afstanden erg moelijk zijn bij relatie (als je geen eigne vervoer hebt) maar wat is er nodig om die realtie wel aan te gaan.
en wat is een afstand die nog te doen is.
iemand ervaring? goede slechte ?
quote:Ik 24, zij 19.
Op woensdag 5 februari 2003 19:19 schreef innovation het volgende:[..]
en hoe oud is ex en jij? want 200 Km vindt ik oko net wat te ver als je 16 bent hoor
Maar ik denk dat het dus wel degelijk kan, als je maar wilt
Gaat nog steeds goed...
Enigste nadeel is en blijft dat je elkaar niet zo snel kan opzoeken... Want zij woont niet aan het station maar 15 KM verderop, dus ben ik behalve afhankelijk van de NS ook nog van haar ouders....
Maar binnenkort kan ik hopelijk auto rijde, ben ik weer stukje mobieler...
ja jammer het dat niet iedereen aan het station woont.
Volgende week kan ik weer een weekend bij haar zijn, jeeeeej
quote:Mijn huidige relatie was er ooit een met een verschil van precies 181.6km. Ik ben altijd degene geweest die compromissen sluitte: ik reisde bijna elk weekend 2,5 uur met de trein, omdat ik heel veel van hem hield en graag bij hem was. In die tijd had ik trouwens een kortingskaart, zodat ik 40% korting kreeg op al m'n ritjes. Dat scheelde nogal, gelukkig.
Op woensdag 5 februari 2003 19:18 schreef QyRoZ het volgende:
Mijn ex vond een afstand van 200 kilometer te ver. Ik had er zelf geen problemen mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |