quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Perrin op 05-01-2022 00:58:19 ]And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
(fiets)opa moet er eerst met zijn klauwen aanzitten.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:34 schreef DKUp het volgende:
Familie moet het goedkeuren of opa en oma.
Wat is dit
Vriendinnetjes van Carmen zijn voor opaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:36 schreef NoCigar het volgende:
[..]
(fiets)opa moet er eerst met zijn klauwen aanzitten.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:41 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
Zoon van John Goodman gespot.
Wij waren toch nooit zo?quote:
ADE erbij in oktober.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mijn kind heeft het beide, dolle pret hoor.
30 jaar geleden had niemand datquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mijn kind heeft het beide, dolle pret hoor.
Ik ben 27, dus volgens mij behoor ik tot dezelfde generatie. Maar ik ben echt nooit zo geweest.quote:
Zebra cougar.quote:
Ja je hebt tenslotte voorrang.quote:
Domme vraagquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:49 schreef Saekerhett het volgende:
Komen de excuushomo’s nog denken jullie?
We hebben nog tijd zat en de huidige dates zijn dodelijk saai, dus jaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:49 schreef Saekerhett het volgende:
Ook, maar ze gooien op iedereen labels.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Of ze hadden het wel maar er was geen diagnose gesteld.
Dat is in sommige gevallen wel fijn hoor, zeker wanneer een kind dreigt buitengesloten te worden omdat ie anders is, of dreigt een leerachterstand op te lopen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ook, maar ze gooien op iedereen labels.
Er komen dadelijk een stel driedubbelopgevoerde Gerard Jolings kruisend binnen gillen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:49 schreef Saekerhett het volgende:
Daar komt Pim de aflevering redden.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:57 schreef tja77 het volgende:
Wat een teringsaaie kutaflevering is dit zeg.
Komt door dat klappertje dat er tegenover zitquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:07 schreef NoCigar het volgende:
Die lekker gekke zebra stelt me teleur.
Ik denk dat ze in bed hem er bijna vanaf trektquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:07 schreef NoCigar het volgende:
Die lekker gekke zebra stelt me teleur.
Nog even wachten jaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:12 schreef tja77 het volgende:
Klaar met deze kutshow vandaag.
Wat een fucking bagger.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:13 schreef Poefbank het volgende:
Zo oud dat ze nog achterin de bus moest zitten
Hmmm. Welke?quote:Op woensdag 5 januari 2022 00:29 schreef Tyranoesauroes het volgende:
@:Perrin was mijn gifje niet leuk genoeg voor de OP?
Die staat er toch gewoon in?quote:
Van die trieste frauen zijn datquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Al is deze niet schorgerookt zoals je vaak ziet.
Lolquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:34 schreef Poefbank het volgende:
Ruud heeft een verbod om fysio uit te oefenen bij de jeugd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |