quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:45 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
omdat MSM dit dus niet laat zien!
ik hoor dit veel om me heen.. het optimisme.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jup dat idee heb ik nou ook, dit weten the powers that be ook vandaar de versnelling maar haastige spoed is zelden goed, elk nadeel heeft zijn voordeel.
Mensen die dit hele circus nog steeds voor waar aannemen kan ik echt niet meer serieus nemen.
Ik ben het in zoverre met jou eens dat ik ook niet blij kan worden van een VN gezant. Zeker de VN de wereld moet gaan leiden volgens de NWOquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)ld-politie-verbolgen
Tja, snap wel dat niet blij worden van die gezant, die zich kennelijk laat leiden door misinformatie uit bedenkelijke bronnen...
Doe't me beetje denken aan die andere VN afgezant, die commentaar had op zwarte piet en het sowieso raar vond dat we naast Santa Claus ook nog een Sinterklaas hebben ..
Met een beetje mazzel overspelen ze hiermee hun hand, al is en blijft de West-European een weekdier met een gelatine-ruggengraat, met in het bijzonder de NLer voorop. Wij weten (nog) niet wat tegengas geven is, wat protesteren is. We hebben nog veel te veel te verliezen wat lang nog niet verloren is. Zo lang Netflix/telefoontje/internetje blijft werken en de super volle schappen heeft en de wielen van de bus rond blijven gaan zal ook hier weinig gebeuren. Maar wie weet…. De dubbelgevaccineerden zijn dalijk net zo ongevaccineerd als de ongevaccineerdenquote:
Jij vergeet een gigantische groep in Nederlandquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:32 schreef KNAK het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel overspelen ze hiermee hun hand, al is en blijft de West-European een weekdier met een gelatine-ruggengraat, met in het bijzonder de NLer voorop. Wij weten (nog) niet wat tegengas geven is, wat protesteren is. We hebben nog veel te veel te verliezen wat lang nog niet verloren is. Zo lang Netflix/telefoontje/internetje blijft werken en de super volle schappen heeft en de wielen van de bus rond blijven gaan zal ook hier weinig gebeuren. Maar wie weet…. De dubbelgevaccineerden zijn dalijk net zo ongevaccineerd als de ongevaccineerden![]()
eens kijken of dat dan genoeg ogen opent en er echte weerstand onstaat.
What the fuck? Huh heh1/! wat?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:17 schreef yinxs het volgende:
Dit berichtje gaf me gister weer wat hoop:
[ twitter ]
De man wil het absurde geweld aan de kaak stellen van de "politie" hierzo. Eindelijk.
Maar hoe kan het ook anders: daar moet natuurlijk een stokje voor gestoken worden!
Hoorde dus net op de radio dat "un watch" deze man nu z.s.m. snel weg probeert te krijgen, want stel je voor, iemand die voor het volk opkomt. Het argument? Gewoon, de eerste pagina van het handboek "hoe hou je woke discussies": Racist, extreem-rechtseling, nazi, antisemiet, transfoob, trump supporter, toxic white male, culturele toe-eigenaar, enzovoort. Het hoeft niet ergens op te slaan. Gewoon beschuldigen van de standaard lijst bullshit tot je een droge strot hebt. Genoeg punt gemaakt.
Wat een verschrikkelijk volk...
https://www.bnr.nl/nieuws(...)over-politieoptreden
[ twitter ]
Ik dacht dat BNR nog een grammetje integriteit ergens had zitten, maar dat is ook opgebrand zo ondertussen.
Tjah, wie is er meer veranderd, ik of de samenleving? Ik voel mezelf stabiel. Men is gek geworden.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:34 schreef Orwell het volgende:
[..]
een vraag stellen wordt tegenwoordig vaak uitgelegd als 'een oordeel vellen'.
Slechts het ter discussie stellen van (één der onderdelen) van het main narative wordt al snel gezien als een daad van onaangepastheid, subversiviteit, opruiing, complotdenken, wappieness etc you name it.
De hondengeleider krijgt slechts een aantekening in zijn dossier.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb hier van de week ook al een dergelijk filmpje van geplaatst
Qua flat earth..?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:57 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
wat te denken hier van? is dit nog up to date?
Dat vervolgbericht dan:quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:51 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Nederlanders willen best hun persoonlijke CO2-handelsysteem, zo lang de lasten eerlijk worden verdeeld
Nederlanders staan positief tegenover een persoonlijk emissiehandelssysteem om de uitstoot van CO2 terug te dringen. Met zo’n (nu nog fictief) systeem krijgt elk Nederlands huishouden een CO2-budget, dat besteed kan worden aan vliegreizen, autorijden, vleesconsumptie en energieverbruik in huis. Wie tekort komt, moet rechten bijkopen, wie overhoudt, kan eraan verdienen.
https://www.volkskrant.nl(...)n-verdeeld~b44f6922/
Na de 2e wereld oorlog hadden ze je hoofd kaalgeschoren.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:45 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
omdat MSM dit dus niet laat zien!
Niet iedereen is enthousiast over een koolstofbudget voor burgers. Dat we het klimaat maar op de bon moeten doen, gaat niet werken, zei hoogleraar duurzaam ondernemen Jan Jonker, die vorig jaar afzwaaide aan de Radboud Universiteit, eerder in de Volkskrant. ‘Ik zie een enorm uitvoeringsvraagstuk. Komt er een CO2-politie die gaat kijken of ik al over mijn budget ben? Een sympathiek, maar onuitvoerbaar idee.’quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:51 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Nederlanders willen best hun persoonlijke CO2-handelsysteem, zo lang de lasten eerlijk worden verdeeld
Nederlanders staan positief tegenover een persoonlijk emissiehandelssysteem om de uitstoot van CO2 terug te dringen. Met zo’n (nu nog fictief) systeem krijgt elk Nederlands huishouden een CO2-budget, dat besteed kan worden aan vliegreizen, autorijden, vleesconsumptie en energieverbruik in huis. Wie tekort komt, moet rechten bijkopen, wie overhoudt, kan eraan verdienen.
Hier eerder nog in dit topic dat het allemaal wel mee valt met die propaganda en dat ik gek ben met dat ondemocratische technocratische vanuit de EU / D66 / Kabinet.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:51 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Dat is dus ook een puntje, als je rijk bent leef jje gewoon verder zoals je dat altijd gedaan hebt en betaal je wat meer maar who cares.quote:Op woensdag 5 januari 2022 00:05 schreef yinxs het volgende:
Ondertussen vliegt de elite voor de 3e keer deze week naar het eiland van hun Epstein 2.0
Men is niet georganiseerd om geweld te plegen, de politie heeft het expliciete doel.quote:
'vliegreizen, autorijden, vleesconsumptie en energieverbruik in huis. Wie tekort komt, moet rechten bijkopen, wie overhoudt, kan eraan verdienen.'quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:51 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Graphouse heeft een hoop uit te leggen...quote:Op woensdag 5 januari 2022 00:20 schreef ludovico het volgende:
Agent al 5 jaar in de gevangenis? Of niet?
Wat een walgelijke beeldenquote:Op woensdag 5 januari 2022 00:20 schreef ludovico het volgende:
Agent al 5 jaar in de gevangenis? Of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |