abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203039269
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 22:45 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

omdat MSM dit dus niet laat zien!
  dinsdag 4 januari 2022 @ 23:09:17 #227
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_203039282
Voor de optimisten , in zuid frankruik en noord spanje was men al een nieuwe variant tegen gekomen die wel erger is dan de omnicron variant, in hoeverre dat zich gaat uitbreiden met de bijkomende angst propagande weet ik nog niet maar let op men probeerd het snel terug in de fles te krijgen wat optimisme betreft.
men is daar al mee bezig .
There is only one religion
  dinsdag 4 januari 2022 @ 23:10:45 #228
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203039305
twitter

Ouwe zuipschuit Ab is weer aan het promoten.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 23:12:14 #229
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_203039332
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 23:02 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Jup dat idee heb ik nou ook, dit weten the powers that be ook vandaar de versnelling maar haastige spoed is zelden goed, elk nadeel heeft zijn voordeel :) .

Mensen die dit hele circus nog steeds voor waar aannemen kan ik echt niet meer serieus nemen.
ik hoor dit veel om me heen.. het optimisme.
ik zelf schat "ze" hoger in.
kwa nog een paar jokers in hun mouw hebbend..
kwa pokerspel en kwa schaakspel.
two steps forward, and one step back.
Huig
  dinsdag 4 januari 2022 @ 23:25:32 #230
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203039491
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 20:34 schreef Wantie het volgende:

[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)ld-politie-verbolgen

Tja, snap wel dat niet blij worden van die gezant, die zich kennelijk laat leiden door misinformatie uit bedenkelijke bronnen...

Doe't me beetje denken aan die andere VN afgezant, die commentaar had op zwarte piet en het sowieso raar vond dat we naast Santa Claus ook nog een Sinterklaas hebben ..
Ik ben het in zoverre met jou eens dat ik ook niet blij kan worden van een VN gezant. Zeker de VN de wereld moet gaan leiden volgens de NWO :) Beetje poppenkast voor de bühne al zal jij er een andere opvatting hierover hebben :)
Vraag is wie is nog onafhankelijk?
Lach met een schone bips
  dinsdag 4 januari 2022 @ 23:32:22 #231
24329 KNAK
ff w88,......
pi_203039558
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 23:06 schreef ludovico het volgende:

[..]
"sick fucks"
Met een beetje mazzel overspelen ze hiermee hun hand, al is en blijft de West-European een weekdier met een gelatine-ruggengraat, met in het bijzonder de NLer voorop. Wij weten (nog) niet wat tegengas geven is, wat protesteren is. We hebben nog veel te veel te verliezen wat lang nog niet verloren is. Zo lang Netflix/telefoontje/internetje blijft werken en de super volle schappen heeft en de wielen van de bus rond blijven gaan zal ook hier weinig gebeuren. Maar wie weet…. De dubbelgevaccineerden zijn dalijk net zo ongevaccineerd als de ongevaccineerden :D _O- eens kijken of dat dan genoeg ogen opent en er echte weerstand onstaat.
Mai pben rai~!
  dinsdag 4 januari 2022 @ 23:34:47 #232
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203039576
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 23:32 schreef KNAK het volgende:

[..]
Met een beetje mazzel overspelen ze hiermee hun hand, al is en blijft de West-European een weekdier met een gelatine-ruggengraat, met in het bijzonder de NLer voorop. Wij weten (nog) niet wat tegengas geven is, wat protesteren is. We hebben nog veel te veel te verliezen wat lang nog niet verloren is. Zo lang Netflix/telefoontje/internetje blijft werken en de super volle schappen heeft en de wielen van de bus rond blijven gaan zal ook hier weinig gebeuren. Maar wie weet…. De dubbelgevaccineerden zijn dalijk net zo ongevaccineerd als de ongevaccineerden :D _O- eens kijken of dat dan genoeg ogen opent en er echte weerstand onstaat.
Jij vergeet een gigantische groep in Nederland :)
Lach met een schone bips
pi_203039699
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 20:17 schreef yinxs het volgende:
Dit berichtje gaf me gister weer wat hoop:

[ twitter ]

De man wil het absurde geweld aan de kaak stellen van de "politie" hierzo. Eindelijk.

Maar hoe kan het ook anders: daar moet natuurlijk een stokje voor gestoken worden!

Hoorde dus net op de radio dat "un watch" deze man nu z.s.m. snel weg probeert te krijgen, want stel je voor, iemand die voor het volk opkomt. Het argument? Gewoon, de eerste pagina van het handboek "hoe hou je woke discussies": Racist, extreem-rechtseling, nazi, antisemiet, transfoob, trump supporter, toxic white male, culturele toe-eigenaar, enzovoort. Het hoeft niet ergens op te slaan. Gewoon beschuldigen van de standaard lijst bullshit tot je een droge strot hebt. Genoeg punt gemaakt.

Wat een verschrikkelijk volk...

https://www.bnr.nl/nieuws(...)over-politieoptreden

[ twitter ]

Ik dacht dat BNR nog een grammetje integriteit ergens had zitten, maar dat is ook opgebrand zo ondertussen.
What the fuck? Huh heh1/! wat?

Nog meer bewijs dat Soros achtige instanties WOKE aan het financen zijn. Dit gaat allemaal 30 stappen te ver om nog rationeel te kunnen noemen, zo denken mensen niet, BNR wie the fuck laten jullie hier op je kanaal bullshit verspreiden?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203039731
Nederlanders willen best hun persoonlijke CO2-handelsysteem, zo lang de lasten eerlijk worden verdeeld
Nederlanders staan positief tegenover een persoonlijk emissiehandelssysteem om de uitstoot van CO2 terug te dringen. Met zo’n (nu nog fictief) systeem krijgt elk Nederlands huishouden een CO2-budget, dat besteed kan worden aan vliegreizen, autorijden, vleesconsumptie en energieverbruik in huis. Wie tekort komt, moet rechten bijkopen, wie overhoudt, kan eraan verdienen.

https://www.volkskrant.nl(...)n-verdeeld~b44f6922/

^O^
Plaats hier uw advertentie
pi_203039793

wat te denken hier van? is dit nog up to date?
Plaats hier uw advertentie
pi_203039800
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 22:34 schreef Orwell het volgende:

[..]
een vraag stellen wordt tegenwoordig vaak uitgelegd als 'een oordeel vellen'.
Slechts het ter discussie stellen van (één der onderdelen) van het main narative wordt al snel gezien als een daad van onaangepastheid, subversiviteit, opruiing, complotdenken, wappieness etc you name it.
Tjah, wie is er meer veranderd, ik of de samenleving? Ik voel mezelf stabiel. Men is gek geworden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203039802
Youtube bedelft me meteen met zembla videos, maar ik herken er wel een patroon door: Onschuldige mensen aanvallen. Honden gooien. Psychopatisch gedrag van agenten goedgepraat. Pro agent berichtgeving op dumpert...

pi_203039846
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 22:12 schreef greysbones het volgende:

[..]
heb hier van de week ook al een dergelijk filmpje van geplaatst
De hondengeleider krijgt slechts een aantekening in zijn dossier.
8:50
  woensdag 5 januari 2022 @ 00:01:28 #239
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_203039853
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 23:57 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

wat te denken hier van? is dit nog up to date?
Qua flat earth..?
Huig
pi_203039903
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 23:51 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Nederlanders willen best hun persoonlijke CO2-handelsysteem, zo lang de lasten eerlijk worden verdeeld
Nederlanders staan positief tegenover een persoonlijk emissiehandelssysteem om de uitstoot van CO2 terug te dringen. Met zo’n (nu nog fictief) systeem krijgt elk Nederlands huishouden een CO2-budget, dat besteed kan worden aan vliegreizen, autorijden, vleesconsumptie en energieverbruik in huis. Wie tekort komt, moet rechten bijkopen, wie overhoudt, kan eraan verdienen.

^O^
Dat vervolgbericht dan:

Brave hond!

:r

Ondertussen vliegt de elite voor de 3e keer deze week naar het eiland van hun Epstein 2.0.
pi_203039912
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 22:45 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

omdat MSM dit dus niet laat zien!
Na de 2e wereld oorlog hadden ze je hoofd kaalgeschoren.
  woensdag 5 januari 2022 @ 00:07:46 #242
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_203039932
quote:

^O^
Niet iedereen is enthousiast over een koolstofbudget voor burgers. Dat we het klimaat maar op de bon moeten doen, gaat niet werken, zei hoogleraar duurzaam ondernemen Jan Jonker, die vorig jaar afzwaaide aan de Radboud Universiteit, eerder in de Volkskrant. ‘Ik zie een enorm uitvoeringsvraagstuk. Komt er een CO2-politie die gaat kijken of ik al over mijn budget ben? Een sympathiek, maar onuitvoerbaar idee.’

uit je bron laatste alenea ,

Maar rekeningrijden is al een tijdje in het debat, waar bepaalde organisaties doen of hun leden erachter staan(ANWB)
pi_203039952
quote:

^O^
Hier eerder nog in dit topic dat het allemaal wel mee valt met die propaganda en dat ik gek ben met dat ondemocratische technocratische vanuit de EU / D66 / Kabinet.
  woensdag 5 januari 2022 @ 00:11:44 #244
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_203039969
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 00:05 schreef yinxs het volgende:
Ondertussen vliegt de elite voor de 3e keer deze week naar het eiland van hun Epstein 2.0
Dat is dus ook een puntje, als je rijk bent leef jje gewoon verder zoals je dat altijd gedaan hebt en betaal je wat meer maar who cares.
  woensdag 5 januari 2022 @ 00:12:56 #245
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_203039979
Dat hele co2 systeem gaat toch niet werken want de "elite" staat buiten regels die wel voor de rest gelden. Maargoed, men trapt er waarschijnlijk toch weer in en zo worden vrijheden steeds verder afgenomen.
pi_203039999
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 23:08 schreef yinxs het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Men is niet georganiseerd om geweld te plegen, de politie heeft het expliciete doel.

Stel je eens voor dat dat omgekeerd was, was het gelijk klaar. :')
pi_203040006
pi_203040086
quote:

^O^
'vliegreizen, autorijden, vleesconsumptie en energieverbruik in huis. Wie tekort komt, moet rechten bijkopen, wie overhoudt, kan eraan verdienen.'

Voor de meeste mensen zou dit geen reet uitmaken toch? Voor mij niet.
Ergste is dat het zou gecontroleerd zijn.

Boeit me ook niet wat rijke mensen met hun geld willen doen.
Klimaat verandering bullshit is. imo.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 5 januari 2022 @ 00:44:54 #249
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_203040109
quote:
Graphouse heeft een hoop uit te leggen...
dit gaat allemaal veel te ver.
ze gaan te ver.
we worden uitgelokt.
Met chaos als doel.
Huig
  woensdag 5 januari 2022 @ 00:49:50 #250
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_203040123
quote:
Wat een walgelijke beelden :r

Tijd dat ze lui die dit soort excessief geweld gebruiken net zoals criminelen met gezicht online zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')