Leuk ditquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:14 schreef engine het volgende:
Happy birthday queen![]()
Nooit meer naar huis
niet moeilijk als je hulp krijgt van Febo.quote:
Haar hoofd past beter op het lichaam van de boze koningin van sneeuwwitje.quote:
Zo spijtig dat ze dat gedaan heeftquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:42 schreef Ireth het volgende:
Deze kwam gisteren langs in de COS. De ¤5000 tandjes van Nawel uit Turkije.
https://www.magicsmileturkey.com/nawael-s/
O wat lijkt ze zo op een uit Utopia. Dacht eerst wat moet die foto van haar hier. Weet haar naam zo niet meer geloof Franny? Ze had wat met Tim. Hier lijkt ze er best wel opquote:
Vind Salar ook leukquote:Op zaterdag 5 februari 2022 05:29 schreef Haradutas88 het volgende:
Onbegrijpelijk wat mensen tegen Nawel hebben. Ik zie alleen maar een leuke meid. Geen fanatiekeling als Kristof of Salar. Gewoon een meid die een leuke tijd wil hebben en hoopt vriendinnen te vinden voor na BB.
Maar volgens de rare kijkers is er vast heel veel mis met Nawel. ?????
Dat ze lui is en hele dagen op bed ligt denk ik. Snaptuhquote:Op zaterdag 5 februari 2022 05:29 schreef Haradutas88 het volgende:
Onbegrijpelijk wat mensen tegen Nawel hebben. Ik zie alleen maar een leuke meid. Geen fanatiekeling als Kristof of Salar. Gewoon een meid die een leuke tijd wil hebben en hoopt vriendinnen te vinden voor na BB.
Leuke meid... Geen fanatiekeling als.......quote:Op zaterdag 5 februari 2022 05:29 schreef Haradutas88 het volgende:
Ik ben geen fan, maar haten is wel een erg nare emotie. Ik haat niemand in dat programma. Haat reserveer ik toch voor mensen als Putin.quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:21 schreef Iluyan het volgende:
Hoe kun je haar niet haten
Alleen al die kop van haar
en dat arrogante gedrag![]()
![]()
Ik ben ook geen fan van Nawel , maar ze doet ook veel dingen in het spel dat mensen zo over haar gaan denkenquote:Op donderdag 10 maart 2022 07:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik ben geen fan, maar haten is wel een erg nare emotie. Ik haat niemand in dat programma. Haat reserveer ik toch voor mensen als Putin.
Jij spoort niet. Kijk eens in de spiegel!quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:21 schreef Iluyan het volgende:
Hoe kun je haar niet haten
Alleen al die kop van haar
en dat arrogante gedrag![]()
![]()
Wat maakt het uit, ze is wegquote:Op maandag 14 maart 2022 10:06 schreef einzeinz het volgende:
Hoe spreek je haar naam eigenlijk correct uit?
In het huis werd steeds Nawil gezegd. Met een korte 'a' en een 'i' van kip.
Toen haar familie haar aansprak hadden ze het over Naawul. Met een lange 'aa' en een 'u' zoals in 'hun'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |