nee dit hadden ze van de band gepaktquote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 21:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ga nooit op vakantie
Ik heb al 20 jaar geen borstel meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ze hebben 25 min warm waterquote:Op maandag 3 januari 2022 21:26 schreef Whuzz het volgende:
Haha, wedden dat 1 iemand al het warm water op maakt
Oh, die ene deken was een "token" voor de hele set aan beddengoed?quote:Op maandag 3 januari 2022 21:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee dit hadden ze van de band gepakt
Goede cast tot zover. Grace is me iets te veel Zoey.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:25 schreef mijntjexx het volgende:
Ik geef iedereen tot nu toe nog een voldoende, dat komt niet vaak voor
De timing gaat vast een keer misquote:Op maandag 3 januari 2022 21:26 schreef Whuzz het volgende:
Haha, wedden dat 1 iemand al het warm water op maakt
Lekker koud douchenquote:Op maandag 3 januari 2022 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Half uur warm water is begonnen en ze hebben het nog niet door
Weet ik, maar ik vermoed dat niet alle bewoners dat goed door hebben en dat er één iemand die 25 minuten leegdouched.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben 25 min warm water
thats it
Hey PB. Jammer want zit een leuk koppie op. Maar dat geschetter van der.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik krijg bij Grace hetzelfde gevoel als bij Jeanine uit BB6, en da's niet positief.![]()
ja kloptquote:Op maandag 3 januari 2022 21:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh, die ene deken was een "token" voor de hele set aan beddengoed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |