SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
KLB tokkies?quote:Op maandag 3 januari 2022 19:26 schreef Zipportal het volgende:
Afgevinkt. @:fetx @:maxi-mus @:coco @:neef_wuppie
op streamz.be heb je geen big brother!!!quote:Op maandag 3 januari 2022 19:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee nee videoland heb ik dat is geen problem
de vraag was vor STREAMS.BE Site
DRT en VBL tokkiesquote:
Ik heb kleinste abbo en kan gewoon streamen via chromecastquote:Op maandag 3 januari 2022 19:10 schreef capuchon_jongen het volgende: [..] Geen probleem hier
HDMI kabeltje van PC naar TV
het gaat me om serien te kijken opquote:Op maandag 3 januari 2022 19:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
op streamz.be heb je geen big brother!!!
goplay4.be kan je bb zien gratis 1 stream (altijd vpn nodig)
Mijn excuus dan.quote:
blijkbaar zijn de meningen nogal verdeeldquote:
https://www.videoland.com/series/500553/big-brotherquote:Op maandag 3 januari 2022 19:29 schreef Koos1958 het volgende:
Nogmaals mijn vraag, waar staat op videoland de link voor de streams. Als ik op big brother klik op de site zie ik het nergens staan. Zal wel heel erg dom van me zijn maar zoek me wezenloos.
ik zie ook nietsquote:Op maandag 3 januari 2022 19:29 schreef Koos1958 het volgende:
Nogmaals mijn vraag, waar staat op videoland de link voor de streams. Als ik op big brother klik op de site zie ik het nergens staan. Zal wel heel erg dom van me zijn maar zoek me wezenloos.
Er zijn nog geen streams ik heb ook nog geen link daarvoorquote:Op maandag 3 januari 2022 19:29 schreef Koos1958 het volgende:
Er zijn nog geen streams, ik verwacht dat in de loop van de avond of vlak na de openingsshow de streams wel zichtbaar worden.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:29 schreef Koos1958 het volgende:
je link werkt nietquote:Op maandag 3 januari 2022 19:30 schreef Benny het volgende:
[..]
https://www.videoland.com/series/500553/big-brother
Tabblad "Live"
Zie ik staan maar komt niet naar voren als ik dat aanklik klopt datquote:Op maandag 3 januari 2022 19:30 schreef Benny het volgende:
[..]
https://www.videoland.com/series/500553/big-brother
Tabblad "Live"
Omdat ze nog niet live zijn, want ik zie ook niksquote:Op maandag 3 januari 2022 19:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik zie ook niets
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |