En wederom lachen ze ons aan de overkant van het Kanaal vierkant uit. Waar ze te midden van delta en opkomende omikron hun bevolking al een halfjaar een relatief normaal leven kunnen geven. Mochten daar eventueel nog maatregelen komen dan zijn die wat mij betreft prima te verkopen.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:19 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Op naar de 6 maanden samenleving, uiteraard wel met pijlen en looplijnen tijdens de 6 "goede" maanden 👍
Nou nee daar lachen ze ons zeker niet uit en gaat het hartstikke slecht.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:26 schreef galantis het volgende:
[..]
En wederom lachen ze ons aan de overkant van het Kanaal vierkant uit. Waar ze te midden van delta en opkomende omikron hun bevolking al een halfjaar een relatief normaal leven kunnen geven. Mochten daar eventueel nog maatregelen komen dan zijn die wat mij betreft prima te verkopen.
Ja dat vind ik ook, geen "ja maar de zorg" of "ja maar oma" is toch wel een verademing.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:26 schreef galantis het volgende:
[..]
En wederom lachen ze ons aan de overkant van het Kanaal vierkant uit. Waar ze te midden van delta en opkomende omikron hun bevolking al een halfjaar een relatief normaal leven kunnen geven. Mochten daar eventueel nog maatregelen komen dan zijn die wat mij betreft prima te verkopen.
Denk dat die er daar uiteindelijk wel zijn, maar daarnaast hebben ze een "ja maar de samenleving". Lockdowns staan daar in principe ook op het kan-niet lijstje.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:29 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook, geen "ja maar de zorg" of "ja maar oma" is toch wel een verademing.
Nee joh, dat is solidariteit in optima forma daar in China.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:30 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Haha ja, en de bevolking van China klaagt natuurlijk niet omdat ze het er oprecht mee eens zijn in plaats van, ik noem maar wat, een repressief regime waaronder ze gebukt gaan.
Ik ben niet mordicus tegen een lockdown, maar dan moet deze wel de opmaat zijn naar de volgende fase.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:31 schreef galantis het volgende:
[..]
Denk dat die er daar uiteindelijk wel zijn, maar daarnaast hebben ze een "ja maar de samenleving". Lockdowns staan daar in principe ook op het kan-niet lijstje.
Blegh, rare fetish.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:24 schreef _serial_ het volgende:
Vond deze tweet overigens wel goed. Hoe je correct een zelftest uitvoert, van een KNO chirurg.
[ twitter ]
Ik ben niet zo zeer tegen maatregelen, maar het moet wel in de juiste verhoudingen blijven staan, en ik heb niet het idee dat dit nu het geval is.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:35 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ik ben niet mordicus tegen een lockdown, maar dan moet deze wel de opmaat zijn naar de volgende fase.
De lockdown die we nu hebben is voor... Ja waarvoor eigenlijk?
Gaan boosters ons redden? Is de situatie 1 februari wezenlijk anders dan nu?
Viva fan gespot?quote:
Ja geen flauw idee. Dit draait toch doorgaans uit op: Hou je nu aan de maatregelen zodat er straks weer meer kan je dat straks ook mag blijven doen!quote:Op maandag 3 januari 2022 21:35 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ik ben niet mordicus tegen een lockdown, maar dan moet deze wel de opmaat zijn naar de volgende fase.
De lockdown die we nu hebben is voor... Ja waarvoor eigenlijk?
Gaan boosters ons redden? Is de situatie 1 februari wezenlijk anders dan nu?
In anderen landen hebben ze geen Rutte of de Jonge aan de knoppen zitten. Daar komt het gewoon op neer.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat die mist in andere landen al behoorlijk is opgetrokken maar ie bij ons hardnekkig blijft hangen.
Ironie?quote:Op maandag 3 januari 2022 21:38 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
[..]
Viva fan gespot?
Anyway hij heeft wel een punt. Nederland barst van de dramaqueens.
Dat halfzachte gedoe schiet niet op. Het is straks gewoon wachten tot de scholen weer dichtgaan.
Nou, wat stel je voor in plaats van het halfzachte gebeuren nu?quote:Op maandag 3 januari 2022 21:38 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
[..]
Viva fan gespot?
Dat halfzachte gedoe schiet niet op. Het is straks gewoon wachten tot de scholen weer dichtgaan.
Als je als enige in Europe je land een lockdown in klapt dan heb je wel met een stel dramaqueens te maken inderdaad.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:38 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
[..]
Viva fan gespot?
Het is inmiddels in 2022 duidelijk dat zero-covid niet gaat werken.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:38 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
[..]
Viva fan gespot?
quote:Op maandag 3 januari 2022 21:38 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
[..]
Viva fan gespot?
Waarom zou je het uberhaupt willen.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:44 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Het is inmiddels in 2022 duidelijk dat zero-covid niet gaat werken.
Volgens mij vindt Hugo de politie voor zijn deur gewoon erg gezellig.quote:
Nederland was vrij en we mogen er alles aan doen daar zo veel mogelijk van te behouden, wat mij betreft tot de corona dood er op volgt.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:30 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Prachtig, vrijheden afnemen van miljoenen mensen omdat er anders een paar mensen overlijden![]()
Paar traantjes weggepinkt.
Zeer bizar, wat willen ze nu eigenlijk? Of kunnen ze echt aan niks anders denken dan sluitingen?quote:
Blijkbaar niet. We wisten hier natuurlijk allang dat de lockdown niet ging stoppen op 14 jan.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:51 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Zeer bizar, wat willen ze nu eigenlijk? Of kunnen ze echt aan niks anders denken dan sluitingen?
Ik vraag mij wel eens af er nog een land is dat helemaal vrij is op dit moment...quote:Op maandag 3 januari 2022 21:50 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Nederland was vrij en we mogen er alles aan doen daar zo veel mogelijk van te behouden, wat mij betreft tot de corona dood er op volgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |