abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203016471
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 21:19 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Op naar de 6 maanden samenleving, uiteraard wel met pijlen en looplijnen tijdens de 6 "goede" maanden 👍
En wederom lachen ze ons aan de overkant van het Kanaal vierkant uit. Waar ze te midden van delta en opkomende omikron hun bevolking al een halfjaar een relatief normaal leven kunnen geven. Mochten daar eventueel nog maatregelen komen dan zijn die wat mij betreft prima te verkopen.
I'll give you something to do
pi_203016554
@bianconeri het kan echt een tandje minder.

[ Bericht 47% gewijzigd door miss_sly op 03-01-2022 21:50:56 ]
pi_203016602
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 21:26 schreef galantis het volgende:

[..]
En wederom lachen ze ons aan de overkant van het Kanaal vierkant uit. Waar ze te midden van delta en opkomende omikron hun bevolking al een halfjaar een relatief normaal leven kunnen geven. Mochten daar eventueel nog maatregelen komen dan zijn die wat mij betreft prima te verkopen.
Nou nee daar lachen ze ons zeker niet uit en gaat het hartstikke slecht.
pi_203016645
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 21:26 schreef galantis het volgende:

[..]
Ja dat vind ik ook, geen "ja maar de zorg" of "ja maar oma" is toch wel een verademing.
pi_203016742
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 21:29 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Ja dat vind ik ook, geen "ja maar de zorg" of "ja maar oma" is toch wel een verademing.
Denk dat die er daar uiteindelijk wel zijn, maar daarnaast hebben ze een "ja maar de samenleving". Lockdowns staan daar in principe ook op het kan-niet lijstje.
pi_203016757
quote:
10s.gif Op maandag 3 januari 2022 21:30 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Haha ja, en de bevolking van China klaagt natuurlijk niet omdat ze het er oprecht mee eens zijn in plaats van, ik noem maar wat, een repressief regime waaronder ze gebukt gaan.
Nee joh, dat is solidariteit in optima forma daar in China.
pi_203016864
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 21:31 schreef galantis het volgende:

[..]
Denk dat die er daar uiteindelijk wel zijn, maar daarnaast hebben ze een "ja maar de samenleving". Lockdowns staan daar in principe ook op het kan-niet lijstje.
Ik ben niet mordicus tegen een lockdown, maar dan moet deze wel de opmaat zijn naar de volgende fase.

De lockdown die we nu hebben is voor... Ja waarvoor eigenlijk?

Gaan boosters ons redden? Is de situatie 1 februari wezenlijk anders dan nu?
pi_203016915
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 21:24 schreef _serial_ het volgende:
Vond deze tweet overigens wel goed. Hoe je correct een zelftest uitvoert, van een KNO chirurg.

[ twitter ]
Blegh, rare fetish.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203016928
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 21:35 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Ik ben niet mordicus tegen een lockdown, maar dan moet deze wel de opmaat zijn naar de volgende fase.

Ik ben niet zo zeer tegen maatregelen, maar het moet wel in de juiste verhoudingen blijven staan, en ik heb niet het idee dat dit nu het geval is.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  maandag 3 januari 2022 @ 21:38:57 #260
298794 VictoriaIntegrity7
..with a ninja mind
pi_203016955
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 21:30 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Waarvan akte.
Viva fan gespot? :X

Anyway hij heeft wel een punt. Nederland barst van de dramaqueens.
Dat halfzachte gedoe schiet niet op. Het is straks gewoon wachten tot de scholen weer dichtgaan.
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
pi_203016963
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 21:35 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Ja geen flauw idee. Dit draait toch doorgaans uit op: Hou je nu aan de maatregelen zodat er straks weer meer kan je dat straks ook mag blijven doen!
pi_203016968
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 20:25 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Wel bijzonder dat die mist in andere landen al behoorlijk is opgetrokken maar ie bij ons hardnekkig blijft hangen.
In anderen landen hebben ze geen Rutte of de Jonge aan de knoppen zitten. Daar komt het gewoon op neer.
pi_203017043
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 21:38 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:

[..]

Dat halfzachte gedoe schiet niet op. Het is straks gewoon wachten tot de scholen weer dichtgaan.
Ironie?
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_203017129
quote:

[..]

Nou, wat stel je voor in plaats van het halfzachte gebeuren nu?
pi_203017130
quote:

[..]

Als je als enige in Europe je land een lockdown in klapt dan heb je wel met een stel dramaqueens te maken inderdaad.
pi_203017156
quote:

[..]

Het is inmiddels in 2022 duidelijk dat zero-covid niet gaat werken.
pi_203017194
quote:

[..]

:')

Manman man wat willen jullie!? Burgeroorlog? |:(
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203017224
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 21:44 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Het is inmiddels in 2022 duidelijk dat zero-covid niet gaat werken.
Waarom zou je het uberhaupt willen.

Tis als iedere dag sla eten omdat je naar verwachting dan 2 maanden langer leeft. :')
pi_203017228
twitter

:R

Bizar.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_203017300
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 21:46 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]

Bizar.
Volgens mij vindt Hugo de politie voor zijn deur gewoon erg gezellig.
  maandag 3 januari 2022 @ 21:50:58 #271
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_203017356
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 21:30 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Prachtig, vrijheden afnemen van miljoenen mensen omdat er anders een paar mensen overlijden O+ O+ Paar traantjes weggepinkt.
Nederland was vrij en we mogen er alles aan doen daar zo veel mogelijk van te behouden, wat mij betreft tot de corona dood er op volgt.
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_203017369
quote:
[ twitter ]

Bizar.
Zeer bizar, wat willen ze nu eigenlijk? Of kunnen ze echt aan niks anders denken dan sluitingen?
pi_203017406
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 21:51 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Zeer bizar, wat willen ze nu eigenlijk? Of kunnen ze echt aan niks anders denken dan sluitingen?
Blijkbaar niet. We wisten hier natuurlijk allang dat de lockdown niet ging stoppen op 14 jan.
Daar komt rustig nog een maandje bij. Net zoals met de avondklok die voor 3 weken zou zijn, dat werden 3 maanden, het effect is nooit aangetoond, en dat gaat ze hier ook niet lukken.
  maandag 3 januari 2022 @ 21:52:54 #274
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_203017416
quote:
[ twitter ]

Bizar.
man, man, na 2 jaar nog dezelfde plaat afspelen, hef jezelf op!
pi_203017417
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 21:50 schreef GemMagic het volgende:

[..]
Nederland was vrij en we mogen er alles aan doen daar zo veel mogelijk van te behouden, wat mij betreft tot de corona dood er op volgt.
Ik vraag mij wel eens af er nog een land is dat helemaal vrij is op dit moment...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')