Is ook RTL, dus zal wel kloppen.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:53 schreef freaky40 het volgende:
Nu komt dit van Boulevard, dus je weet niet of je dit moet geloven maar volgens hun gaan ze er vanavond pas in en zijn ze er niet op oudjaarsavond al in gegaan...tijd zal het leren of dit inderdaad klopt....https://www.rtlboulevard.(...)rek-big-brother-huis
Ik vind de voorpret eigenlijk altijd het leukstequote:Op maandag 3 januari 2022 17:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De meesten (di hards) hebben er zin in maar het belangrijkste is wat hun er van maken.
Volgens mij waren ze er vorig jaar redelijk transparant over dat ze er inderdaad oudjaarsavond al zijn in gegaan.quote:
Ze zouden toch niet echt naar ons geluisterd hebbenquote:Op maandag 3 januari 2022 18:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze er vorig jaar redelijk transparant over dat ze er inderdaad oudjaarsavond al zijn in gegaan.
Dat is saai.quote:
Laten we het hopen. Maar aangezien jij niets gespot hebt rondom het huis de afgelopen dagen dacht ik dat ze op een andere manier het huis zijn binnen gekomen, buiten het zicht.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:08 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ze zouden toch niet echt naar ons geluisterd hebben
quote:
Ik hoop dat ze geen tijd hebben voor puzzels oidquote:Op maandag 3 januari 2022 18:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
20.30 begint het . Ik ben reuze benieuwd of het nu wel leuk is.
Ja ze moeten gelijk iets met een missie doen. Niet spelletjes of puzzels doen ze maar thuis.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:12 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze geen tijd hebben voor puzzels oid
Zullen wij een bondje vormen en ze nomineren?quote:
Net zoals dat kansloze weerwolven verbannen hopelijk...quote:Op maandag 3 januari 2022 18:12 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze geen tijd hebben voor puzzels oid
Hopelijk kennen ze het nietquote:Op maandag 3 januari 2022 18:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Net zoals dat kansloze weerwolven verbannen hopelijk...
Ja, dat moet je keihard aanpakken.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zei ik veel voezelen.quote:
De eerste die over weerwolven begint mag er gelijk uit wat mij betreftquote:Op maandag 3 januari 2022 18:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dus dat.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, dat moet je keihard aanpakken.
Bewoner1: Hey, zullen we gaan weerwolven?
BB: WIE ZEI DAT!?
Bewoner1: ... uh.. ik?
BB: Bewoner1, ga je koffer inpakken. Jij moet mijn huis NU verlaten.
Ja zoiets gelijk bam met blote voeten er door heen.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, dat moet je keihard aanpakken.
Bewoner1: Hey, zullen we gaan weerwolven?
BB: WIE ZEI DAT!?
Bewoner1: ... uh.. ik?
BB: Bewoner1, ga je koffer inpakken. Jij moet mijn huis NU verlaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |