SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wiebelkontennnnnn !quote:
Er komt dit jaar waarschijnlijk ook weer een teckel nestjequote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 14:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er komt dit jaar waarschijnlijk ook weer een teckel nestje
met een teckel gaan samenwonen geeft alleen maar meer kosten denk ikquote:Op maandag 3 januari 2022 14:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je dan meteen samen gaat wonen scheelt het wel in de kosten
quote:Op maandag 3 januari 2022 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb een paar weken geleden m'n duim in de fik gezet en hij voelt nog steeds raar.
Dat heb ik in mijn duim na een operatie. Soms handig als je even kort iets best wel heets wilt vastpakken.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Minibeetje littekenweefsel ofzo, er zit geen gevoel in dat stukje huid.
Nieuwe hobby?quote:Op maandag 3 januari 2022 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb een paar weken geleden m'n duim in de fik gezet en hij voelt nog steeds raar.
Ik heb dat over het algemeen, dat m'n hersenen de pijn net te laat registreren. Verbrand dus ook elke dag wel een vinger (of meerdere) bij het koken.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik in mijn duim na een operatie. Soms handig als je even kort iets best wel heets wilt vastpakken.
Fijn is dat. ik heb een stukje duim waar ik met een kaasschaaf ooit in heb gezeten.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Minibeetje littekenweefsel ofzo, er zit geen gevoel in dat stukje huid.
ik de laatste tijd ook wat minder. heb nog anderhalve boosterbox liggen die open moet.quote:
Ik wilde een kaarsje aansteken, maar ik faal in leven ofzo, dus m'n nagel zat ertussen. En dat werd blijkbaar heet genoeg voor een klein brandwondje.quote:
Welkom bij de clubquote:Op maandag 3 januari 2022 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wilde een kaarsje aansteken, maar ik faal in leven ofzo, dus m'n nagel zat ertussen. En dat werd blijkbaar heet genoeg voor een klein brandwondje.
Nah, al tijden niets nieuws meer. De pre-releases was ik na wat kuttige incels eigenlijk wel een beetje klaar mee en die ene keer dat kerel en ik 2HG zouden doen, was afgelast wegens te weinig animo. Ik speel wel af en toe met m'n zeemonsters en dino's dan.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Fijn is dat. ik heb een stukje duim waar ik met een kaasschaaf ooit in heb gezeten.
Zit ook geen gevoel meer in.
[..]
ik de laatste tijd ook wat minder. heb nog anderhalve boosterbox liggen die open moet.
scheelt dat een vriend aan z'n knie geopereerd is en de komende 2 maanden ofzo alle tijd heeft.
kunnen we er een beetje doorheen sealed spelen.
Donderdagavond eindelijk weer commander doen. Nu al zin in.
je moet commander gaan spelen.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, al tijden niets nieuws meer. De pre-releases was ik na wat kuttige incels eigenlijk wel een beetje klaar mee en die ene keer dat kerel en ik 2HG zouden doen, was afgelast wegens te weinig animo. Ik speel wel af en toe met m'n zeemonsters en dino's dan.
Het enige wat moet zijn 3 dingen:quote:
Ik wil hier ook graag ademhalen aan toevoegen.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het enige wat moet zijn 3 dingen:
1. Belasting betalen (ook als je dood bent)
2. Naar de wc
3. Eten & drinken.
Nah. Genoeg andere dingen om te doen die ook geld slurpen en waarbij ik niet sociaal hoef te doen.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
je moet commander gaan spelen.
beetje een leuke playgroup zoeken en gaan.
oke oke.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het enige wat moet zijn 3 dingen:
1. Belasting betalen (ook als je dood bent)
2. Naar de wc
3. Eten & drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |