dat kann je niet erder weten ,erst als de streamquote:Op maandag 3 januari 2022 14:25 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
De kijker mocht toch meer meebeslissen? Direct genomineerd wat mij betreft.
Nu de VIP versie.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
portugal bb lopt toch al 2 maanden
of is dat wat je plaatste weer en nieuwe?
https://www.videoland.com/series/500553/big-brotherquote:Op maandag 3 januari 2022 14:08 schreef Angel79 het volgende:
Gekke vraag misschien,maar zien jullie al wel iets op videoland staan van dit nieuwe seizoen? Denk ik zoek alvast maar vind nog niks.Ook niet de melding vanaf 3 jan....
Of moet ik nu echt aan een brilletje
Dat bepalen we zelf wel.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat kann je niet erder weten ,erst als de stream
begint
Grace heeft gewoon een boostertje of twintig teveel gehad. Kan ze ook niks aan doen.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb (op die bewegende gifjes na) nog niks bewegends gezien of gehoord en ze zit bij mij al hoog! Ik durf dus niet te klikken
Oops, something went wrong there... Is de meding die ik bij het aanklikken krijg.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:32 schreef Benny het volgende:
[..]
https://www.videoland.com/series/500553/big-brother
Dit is de link die je zoekt
Huh. Vreemd inderdaad. Als ik hem aanklik is hij dood. Kopieer ik de boel is hij weer springlevendquote:Op maandag 3 januari 2022 14:34 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Oops, something went wrong there... Is de meding die ik bij het aanklikken krijg.
Maar ik heb het gevonden intussenSuperbedankt voor jullie hulp
De eerste toen ze 14 was.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:33 schreef Benny het volgende:
[..]
Grace heeft gewoon een boostertje of twintig teveel gehad. Kan ze ook niks aan doen.
quote:Op maandag 3 januari 2022 14:38 schreef freaky40 het volgende:
Sercan eerste exit zou kunnen. Ziko botste vorig jaar ook en lag er ook gelijk uit.
Hoi Freaky,precies mijn gedachte.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:38 schreef freaky40 het volgende:
Sercan eerste exit zou kunnen. Ziko botste vorig jaar ook en lag er ook gelijk uit.
O nee hé dit trek ik niet. Dit kan bruin niet trekken.quote:
Waarom denk je dat?quote:
Kan ik alvast stemmen om haar uit het huis te krijgenquote:Op maandag 3 januari 2022 13:56 schreef Benny het volgende:
[ instagram ]
Grace zit nu al hoog in mijn irritatiezone
Omdat er eerst anderen gaan.Ik weet dat het gokken is hoor.Maar ik speculeer.quote:
Choco.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:50 schreef ChocoFan het volgende:
Denk dat ik Grace wel geinig ga vinden, ook een enthousiaste zoals ikke![]()
![]()
Bring it on girl whoop whoop
![]()
![]()
![]()
Bijna bijna bijna bijna bijnaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
In de hottub leggen.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:51 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Wat gaat hello kitty doen, koken?
Ik vind de voorpret al leuk.quote:
Ik hoop niet dat ze heel de tijd gaat lopen moederen over iedereen, andere kant, heel de dag lopen zeiken omdat iedereen een zooi maakt en op moet ruimen is goed voor ons irritatieniveauquote:Op maandag 3 januari 2022 14:51 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Wat gaat hello kitty doen, koken?
Jaaaaa als ik een hond was liep ik al dagen kwispelend rond maar ben nu gewoon weer een stuiterbal.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 14:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jaaaaa als ik een hond was liep ik al dagen kwispelend rond maar ben nu gewoon weer een stuiterbal.![]()
![]()
Ik kreeg het vandaag toen ik de foto van de bewoners plaatste.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jaaaaa als ik een hond was liep ik al dagen kwispelend rond maar ben nu gewoon weer een stuiterbal.![]()
![]()
En jou heb ik ook gemist.quote:
quote:
Ik al een paar dagen, geen idee waarom het zo erg is nu, vorig jaar had ik dat niet zo volgens mij.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kreeg het vandaag toen ik de foto van de bewoners plaatste.
Freshquote:
Ja geinig he, zijn er veel onder hun steen vandaan gekropen en hebben het weer gevonden hier. Nu nog even genieten van iedereen die elkaar nog aardig vind, zal over een paar dagen weer anders zijn vrees ik.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:59 schreef FreshFruit het volgende:
Zo leuk ook om sommige hier weer te zien.
#Utopia.
Long time,no see.quote:
Vorig jaar viel dat reuze mee.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja geinig he, zijn er veel onder hun steen vandaan gekropen en hebben het weer gevonden hier. Nu nog even genieten van iedereen die elkaar nog aardig vind, zal over een paar dagen weer anders zijn vrees ik.![]()
Heb je het de vorige keer helemaal gevolgd? Ik haakte echt af door de saaiheid na een tijdje. Hopelijk gaan ze het nu echt anders doen.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]af en toe gaan inderdaad mijn handjes in de lucht hier thuis omdat het bijna zo ver is, vriend vind het gelukkig wel grappig.
SPOILER: Waarschuwing! 18+ / NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb toch echt wel een paar keer fok uitgeknikkert voor een paar dagen maar we zullen zien, gewoon iedereen in zijn waarde laten en fan laten zijn van wie ze willen.quote:
Die was een partij zuur na zijn vertrek.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
Announce Theo. @:fetx @:zipportal
[ afbeelding ]
En zo is Kitty ontstaan, mengeling Els en Theo...quote:Op maandag 3 januari 2022 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
Announce Theo. @:fetx @:zipportal
[ afbeelding ]
Daar is ondertiteling wel bij nodigquote:Op maandag 3 januari 2022 15:04 schreef Tourniquet het volgende:
Nouchine: https://www.facebook.com/bigbrothernlbe/posts/453650103074301
Ja en tijdens saaie dingen doe ik gewoon wat anders, kweet ook niet waarom ik er weer zin in heb, waarschijnlijk omdat ik al 20 jaar streams kijk en dat gewoon leuk vind, ook al staat het aan en gebeurt er niets, soort van vertrouwd of zo.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:02 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Heb je het de vorige keer helemaal gevolgd? Ik haakte echt af door de saaiheid na een tijdje. Hopelijk gaan ze het nu echt anders doen.
Ik heb 24/7 ondertiteling nodig vrees ikquote:Op maandag 3 januari 2022 15:04 schreef Tourniquet het volgende:
Nouchine: https://www.facebook.com/bigbrothernlbe/posts/453650103074301
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |